سخنگوی قوه قضاییه:

مجالس مذهبی با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی قابل برگزاری است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: مجالس و محافل مذهبی ما از جمله دعای با برکت عرفه با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی از ناحیه جامعه ایمانی ما قابل برگزاری است.
کد خبر: ۹۲۶۱۱۸۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

به گزارش سرویس خبری سازمان بسیج حقوق دانان خبرگزاری بسیج ؛ غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در سی امین نشست خبری ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) افزود: افتخار می کنیم که در زمره پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امام باقر(ع) هستیم و باید تلاش کنیم که هم در حوزه عمل و هم در حوزه علم و دانش تعالیم و رفتار ان امام عزیز را در جهان تبلور بخشیم.

وی ادامه داد: دهه اول ذی الحجه و روزهای عرفه و قربان در زمره برترین ایام سال به شمار می‌آید و فرصتی برای خودشناسی، خداشناسی و توجه به بندگان خداوند متعال است.

اسماعیلی با بیان اینکه روز عرفه روز راز و نیاز و دعا و مناجات است، خاطرنشان کرد: شرایط کرونایی کشور به هیچ عنوان نباید باعث غفلت ما از برکت این ایام و از دست دادن فضیلت روز عرفه و عید سعید قربان شود.

سخنگوی قوه قضاییه اظهارداشت: مومنان و جامعه اسلامی و ایمانی ما نشان داده‌اند که بیش از دیگران مقید به رعایت ضوابط و مقررات و دستورالعمل‌ها از جمله دستورالعمل‌های بهداشتی ایام ابتلای به کرونا هستند.

ارسال نظرات