خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین

شهید سلیمانی نمونه بارز فرمانده ولایت پذیر بود

حجت الاسلام قدرتی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بی بدیل سرباز اسلام و ولایت و فرمانده‌ای بصیر و زمان شناس بود.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۰۱
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در آیین افتتاح رسمی و بهره برداری از سالن کنفرانس دادگستری قزوین گفت: با همت و تلاش های همگانی امروز این سالن به نام شهید سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام گذاری و مزین شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: این نامگذاری از جهت ظاهری بیانگر آن است که شهدا همواره زنده اند و امیدواریم بتوانیم هر یک از ما در عمل و باطن نیز، در حوزه کاری خود به شهدای بزرگوار اقتدا کنیم چرا که شهدا با نثار خونشان امنیت، آزادی، استقلال و عزت را برای کشور عزیزمان ایران به ارمغان آوردند.

مقام ارشد قضایی استان اذعان نمود: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بی بدیل سرباز اسلام و ولایت و فرمانده‌ای بصیر و زمان شناس بود که حتی دشمن از نام این سردار شهید واهمه داشت و خواب راحت را از چشم دشمنان اسلام ربوده بود و همه شاهد بودیم که دشمن چگونه در اقدامی ناجوان مردانه، این فرزند انقلاب و رهبری را به شهادت رساند، زیرا توان مقابله با تفکر عمیق و استراتژیک حاج قاسم سلیمانی را نداشت.

گفتنی است سالن جدید کنفرانس دادگستری استان به مساحت 250 متر مربع با ظرفیت 114 نفر دارای تم سنتی مذهبی شامل اتاق vip، اتاق فرمان، آبدارخانه... بصورت امانی با کمترین هزینه انجام شده و طراحی، اجرا آن توسط واحد فنی و مهندسی دادگستری کل استان قزوین انجام گردیده است.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها