خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت 10 مرداد ماه سالروز دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب در سال 98 ، اولین یادواره جهادگران آسمانی در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۰۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مناسبت 10 مرداد ماه سالروز دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب در سال 98 ، اولین یادواره جهادگران آسمانی در تهران برگزار می شود.

وی عنوان داشت: جهادگران آسمانی عزیزانی هستند که در حین ماموریت جهادی و در حین خدمت رسانی به مردم مناطق محروم بر اثر حادثه به رحمت خدا رفته اند و چون در مسیر خدمت به مردم بوده اند مطمئنا در پیشگاه الهی اجر شهید خواهند داشت.

هنری افزود: در این خصوص تاکنون حدود 35 نفر در کشور شناسایی شده اند که تعداد 6 نفر مربوط به استان خراسان جنوبی می باشند که بعد از تهران بیشترین جهادگر آسمانی را داریم.

وی ادامه داد: جهادگر محمد خراسانی از سرایان و 5 نفر از جهادگران به نام علیرضا پروانه، محمد رضا سبزه بین، پژمان هاشمی، حبیب فرزانه و رحمت شیرین از شهرستان نهبندان هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان گفت: یادواره جهادگران آسمانی با توجه به شرایط کرونا با محوریت استان تهران بصورت ویدئوکنفرانس در استان ها با حضور خانواده این عزیزان برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین به مناسبت دهم مرداد ماه سالگرد دیدار جهادگران با حضرت آقا و به یاد و خاطره جهادگران آسمانی استان همزمان با کل کشور روز چهارشنبه 8 مرداد افتتاح پروژه قنات روستای سیدان خوسف به نمایندگی از 9 پروژه در استان با اعتبار 440 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

هنری خاطرنشان کرد: در راستای تحقق پیام 9 بندی حضرت آقا به گروههای جهادی و بسیج سازندگی در 11 مرداد 98 نیز تجدید پیمان جهادگران با نماینده محترم ولی فقیه در استان انجام می شود؛ همچنین بیانیه مجمع جهادگران استان در تحقق پیام معظم له نیز صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها