خبرهای داغ:

برداشت گل محمدی در فارسان

در مرحله اول طرح پایلوت کشت بوته های گل محمدی در ناحیه مقاومت بسیج فارسان 350 بوته گل کاشته شد که در دومین سال کشت آن محصول بسیار خوبی و قابل توجهی از این مزرعه برداشت گردید.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۱۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفت و در زمانی که ملت شریف ایران تحت ناجوانمردانه ترین و سخت ترین تحریم های طول تاریخ قرار دارند به فرمان امام خامنه ای(مدظلله العالی) اقتصاد مقاومتی در دستور کار ملت و دولت قرار گرفت تا دیواره تحریم ها شکسته شود و مردم ما از فشار اقتصادی خارج شوند.

در همین راستا افزایش تولید محصولات به هرشکل در دستور کار قرار گرفت و لذا در مرحله اول در سال 97 تعداد 350 بوته گل محمدی در قسمتی از زمین ناحیه مقاومت بسیج فارسان کشت شد که اکنون در دومین سال کشت این گلها محصول بسیار مرغوب و قابل توجهی برداشت شد.

این مزرعه کوچک در طی مدت دو هفته و توسط گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله علیها و همچنین گروه جهادی پایوران ناحیه برداشت گردید.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی ضمن بیان برخی خواص گل محمدی از جمله آرام بخشی و کاربردهای متنوع از جمله تهیه گلاب و ... گفت: باید در اجرای فرمان امام و ولی فقیه هرچه در توان داریم بگذاریم و ما نیز در تلاش هستیم تا علاوه بر اینکه به تولید کنندگان داخلی از جمله بسیجیان فعال در امر اشتغالزائی و راه اندازی کارگاه های تولیدی خانگی کمک کنیم، خودمان نیز گامی برداشته و از فضا و امکانات موجود در جهت تولید استفاده کنیم که به لطف خدا در این مسیر بسیار موفق بوده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار