تشییع شهید گیلانی مدافع وطن در رشت+ تصاویر

«افشین آشناور» شهید گیلانی مدافع مرزها امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان در رشت تشییع شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۳۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیکر مطهر «افشین آشناور» شهید گیلانی مدافع مرزها که پنجم مرداد ماه و در حین گشت‌زنی منطقه عملیاتی پیرانشهر در آذربایجان غربی به شهادت رسید در رشت تشییع شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در حاشیه این مراسم اقتدار و امنیت نظام اسلامی را مدیون رشادت جوانان غیور کشور دانست و اظهار داشت: جوانان مومن، انقلابی و بصیر ایران همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب جانفشانی می‌کنند و ما مدیون آنها هستیم.

آیت‌الله رسول فلاحتی با تاکید بر اینکه ملت ما همواره دربرابر زورگویی و استکبار ایستادگی می‌کند خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند مقاومت ملت ایران هرگز ازبین نرفته و ما تا آخرین قطره خون در برابر جنایتکاران و زورگویان عالم ایستادگی می‌کنیم.

امام جمعه رشت ضمن آرزوی صبر برای خانواده این شهید غیور گیلانی تصریح کرد: به پدر و مادر این شهید بزرگوار و گرانقدر تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که خداوند باری‌تعالی بر علو درجات ایشان بیفزاید.

به گزارش بسیج، افشین آشناور ساعت یک بامداد 5 مرداد در منطقه عملیاتی پیرانشهر استان آذربایجان غربی به شهادت رسید. این سرباز وظیفه فومنی اهل روستای زیده است که حین گشت‌زنی در بامداد 5 مرداد به ضرب گلوله به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات