خبرهای داغ:

گذر فرهنگی در شاهرودبا جدیت بیشتری پی گیری شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در خصوص ایجاد گذز فرهنگی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، گذر فرهنگی در شاهرودبا جدیت بیشتری پی گیری شود.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۳۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
گذر فرهنگی در شاهرودبا جدیت بیشتری پی گیری شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود و مدیر مسئول موسسه روزنه زندگی شاهوار متقاضی ایجاد گذر فرهنگی برگزار شد.
رضا مهدیان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت:سابقه فرهنگی و تاریخی شهرستان شاهرود، جاذبه‌های طبیعی و به دنبال آن جذب گردشگر و زیرساخت‌های موجود فرهنگی و هنری، راه‌اندازی گذر فرهنگی باید مورد توجه مسئولان فرهنگی شهرستان باشد.
وی افزود:با عنایت به شرایط اقتصادی موجود فرصتی در جهت اقتصاد فرهنگ و هنر برای فرهنگ‌دوستان و هنرمندان باید ایجاد شود.
کیمیا حجی، مدیر مسئول موسسه روزنه زندگی شاهوار در این نشست گفت: با توجه به توافقات انجام شده با شهرداری و شهردار سابق قرار بود که تا خرداد‌ماه امسال، مکان ایجاد گذر فرهنگی در اختیار این مؤسسه قرار بگیرد که به دلیل مسائل مربوط به جابه جایی‌های اخیر در شهرداری و انتصاب شهردار جدید این امر محقق نگردید.
قابل به ذکر است از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ اسفند ۹۸ با ایجاد گذر فرهنگی توسط مؤسسه «روزنه زندگی شاهوار» با مدیرمسئولی سرکار خانم کیمیا حجی در محل میدان بار قدیم شاهرود موافقت گردیده است.
در این نشست به بررسی مشکلات و موانع موجود و رفع آن‌ها تأکید گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها