فرمانده سپاه ناحیه آستارا از آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان آستارا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۷۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارابهزاد قنبری ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش زیست محیطی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیجیان، پاسداران و گروه‌های جهادی از زمان آ؛از شیوع ویروس کرونا تا کنون در میدان مقابله با این ویروس منحوس حضور فعال دارند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه امروز بسیجی‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در کنار مدافعان سلامت در بخش بهداشت و درمان هستند، عنوان داشت: سپاه ناحیه آستارا به منظور انجام اقدامات جدی‌تر در راستای مقابله با ویروس کرونا تعداد پزشکان و پرستاران حاضر در درمانگاه سیدالشهدا(ع)  را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: خدمت رایگان به بیماران نیازمند، مشارکت در ضدعفونی معابر، تجهیز داروخانه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و آزمایشگاه ها و توزیع ۱۲۰ هزار عدد ماسک بین شهروندان از جمله اقداماتی سپاه ناحیه آستارا در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است.

قنبری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی افزود: با توجه روند افزایش مبتلایان به کرونا ویروس از هموطنان به ویژه شهروندان آستارایی انتظار داریم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در راستای قطع زنجیره شیوع این بیماری منحوس سهیم باشند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک به منظور مقابله با کرونا ویروس خبر داد و افزود: این رزمایش که از هفتم تا نهم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه  گردان امام حسین (ع) سپاه با ۳۰ دستگاه خودرو در رزمایش مذکور مشارکت می کند،خاطرنشان کرد: جهادگران و بسیجیان با پنج هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده آب ژاول همه معابر، خیابان ها، مراکز درمانی، پارک ها، بازار و تعدادی از اداره ها را ضدعفونی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات