رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم انعقاد تفاهم نامه با وزارت راه:

جبهه واحدی برای رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی هستیم

سردار سلیمانی گفت: تجربه گرانسنگی که بسیج در زمینه محرومیت زدایی داشته باعث شده قدم های محکمی برداریم و با انگیزه انقلابی به مردم قول می دهیم پروژه ها را با صرفه به پایان برسانیم تا کارنامه درخشانی باقی بماند.
کد خبر: ۹۲۶۱۲۹۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین و وزارت راه و شهرسازی در زمینه محرومیت زدایی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، امروز در ساختمان دادمان وزارت راه برگزار شد.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، بسیج را به عنوان تشکیلات بزرگ و مردمی توصیف نمود که گسترده‌ترین شبکه خدمات رسانی در کشور را دارد و گفت: این سازمان با رویکرد انقلابی در زمینه حل مشکلات مردم آغاز به کالر کرده و الان هم اعلام آمادگی کرده است که در چارچوب سیاست های نظام، تمام توان و ظرفیت بسیج را برای حل مشکل مردم محروم، توسعه و آبادانی مناطق حاشیه ای، تامین مسکن مستضعفین و توسعه راه های روستایی به میدان بیاورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد که نقش بسیج به یک نقش توسعه ای خلاصه نمی شود و افزود: این آمادگی بر اساس انگیزه های انسانی و وجود 17 هزار گروه جهاد سازندگی در سراسر کشور است که 30درصد آنها در ساخت مسکن تخصص دارند.

وی ادامه داد: تجربه گرانسنگی که بسیج در زمینه محرومیت زدایی و احداث زیرساخت ها داشته است باعث شده قدم های محکمی برداریم و با انگیزه انقلابی به مردم قول می دهیم پروژه ها را با صلاح و صرفه و استانداردهای لازم به پایان برسانیم تا کارنامه درخشانی باقی بماند.

سردار سلیمانی تاکید نمود: همه ما جبهه واحدی برای رفع مشکلات مردم خصوصا مناطق محروم هستیم.

گفتنی است بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین و وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه‌های روستایی و توسعه آنها، ساخت مسکن برای محرومان، ایجاد مجتمع های خدماتی بین راهی در محور استان های محروم، و بازآفرینی شهری گسترش یابد.

ارسال نظرات