امام جمعه بردسکن:

نماز جمعه صدای رسای مردم است

امام جمعه بردسکن گفت: تریبون مقدس نماز جمعه صدای رسای مردم است.
کد خبر: ۹۲۶۱۳۲۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  حجت الاسلام علی اصغر امینی با گرامی داشت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور به فرمان امام راحل در سال ۵۸ گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، نماز جمعه قرارگاه ایمان و بصیرت و امام جمعه را نیز فرمانده این قرارگاه معرفی کرده اند، لذا نگاه ما به نماز جمعه باید این گونه باشد.
 
وی اظهار کرد: تریبون مقدس نماز جمعه، صدای رسای همه آحاد جامعه است و از این تریبون است که صدای مردم و مشکلات آنان به گوش مسئولین می‌رسد لذا مسئولین باید حضوری مستمر در نماز جمعه داشته باشند و در مقابل نکاتی که مطرح می‌شود، پاسخ بدهند.
 
امام جمعه بردسکن عنوان کرد: نمازجمعه رسانه‌ای قوی و موثر در جریانات منطقه بوده و به همین دلیل دشمن برعلیه این نهاد ‏اقدام می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه شعار نماز جمعه امسال ایران قوی، همبستگی ملی و مسئولیت اجتماعی است، گفت: ایران اسلامی باید قوی باشد چراکه ‏زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و مردمی شریف در آن زندگی می‌کنند وباید همبستگی ملی را برای ارتقای این کشور حفظ ‏کنیم چرا که تفرقه سم است و باید انسجام ملی در مقابل امریکای توطئه گر که در حال سقوط است حفظ شود. ‏
ارسال نظرات
پر بیننده ها