پیام فرمانده سپاه ناحیه میامی به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحیه میامی پیامی به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس صادر کرد
کد خبر: ۹۲۶۱۳۷۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، ابوالقاسم کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

"هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌ی عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری کند. مقام معظم رهبری (مدظله)

دفاع مقدس، هفته‌ای در گذر ایام نیست، واژه‌ای در حصار تنگ زمان نیست؛ فصلی است در بی زوال‌ترین تقویم‌های ابدی. آنجا که زمان، خود نیز کرانه‌ای محدود دارد. ملت ما با دفاع مقدس خویش، حصار تنگ زمان را شکست و دیواره کوتاه ایام را در نوردید و از آن سوی مرز‌های سبز توحید، گلستانی از شهادت را هدیه آورد.
هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

 اینک در طلیعه چهل سالگی این حماسه بزرگ و اختصاص ایام عملیات مرصاد به عنوان هفته دفاعِ شاخص استان سمنان که یاد آور رشادت‌های رزمندگان تیپ ۱۲ قائم (عج) درعملیات غرورافرین مرصاد بر علیه منافقین کوردل است، یاد و خاطره ایثارگری همه رزمندگان و شهدای شهرستان میامی را گرامی میداریم
انشاالله همه مسئولین، فرماندهان و بسیجیان شهرستان با استفاده از فرصت این ایام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استفاده از ظرفیت و بستر فضای مجازی با تاکید بر شعار محوری #ما_قوی_هستیم برنامه‌های خلاقانه و اثربخش را برنامه ریزی و اقدام نمایند
یا علی مدد

ابوالقاسم کشاورزیان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار