معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفت وگو با "بسیج"خبر داد
کد خبر: ۹۲۶۱۳۷۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۲
سرهنگ عباس بابایی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه پیرو دستور مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال جاری مبنی بر اجرای کمک مومنانه و دست‌گیری از خانواده‌های نیازمند و کم درآمد در آستانه ماه مبارک رمضان، سپاه و بسیج مانند همیشه با تمام توان پای کار آمدند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست این رزمایش ۸۱ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع شد، تصریح کرد:شناسایی خانواده‌های کم درآمد و نیز توزیع بسته‌های معیشتی توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان انجام گردید.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای استمرار رزمایش کمک مومنانه بیان داشت: مرحله دوم این رزمایش در سه مقطع برگزار شده که فازنخست آن با توزیع 11 هزار بسته معیشتی همزمان با دهه امامت و ولایت ،از عید قربان تا غدیر انجام می‌شود.

بابایی ادامه داد: علاوه براین در دهه اول محرم و در پایان ماه صفر نیز مراحل بعدی رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیران و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان عنوان کرد: امیدواریم در مرحله دوم رزمایش کمک ومومنانه همانند مرحله اول این رزمایش شاهد اتفاقات خوبی در استان زنجان باشیم.
ارسال نظرات