خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین:

آمادگی کامل سپاه و بسیج استان جهت فعالیت های پرورشی و تربیتی با آموزش و پرورش

محمد سرباز گفت: بسیج و آموزش و پرورش برنامه های مشترک بسیاری در حوزه پرورشی و تربیتی دارند و ما آماده همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش هستیم.
کد خبر: ۹۲۶۱۵۱۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ظهر امروز سرگرد محمد سرباز رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان به همراه باقری و رزاقی مسئولین بسیج دانش آموزی برادران و خواهران و مرادی مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه با محمدرضا رسولی رئیس کمیته اجرایی بسیج و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو دیدار و گفتگو کردند.

محمد سرباز در این دیدار اظهار کرد: یکی از مهمترین سفارشات و مطالبه فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، تعامل دو نهاد بسیج و آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: بسیج و آموزش و پرورش برنامه های مشترک بسیاری در حوزه پرورشی و تربیتی دارند و ما آماده همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش هستیم.

محمدرضا رسولی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش حوزه های بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در ناحیه، رابطه این حوزه ها را با آموزش و پرورش ستودنی خواند.

رسولی در ادامه با اشاره به تولید محتوا در بستر شبکه شاد، خواستار برگزاری جلسات برخط با حلقه های صالحین و تولید محتوا مجازی در حوزه بسیج شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها