خدمت با عشق وبدون منت بسیجیان مسجد داود قلی زنجان

امام جماعت مسجدداود قلی زنجان یکی از اقدامات بچه های مسجد داودقلی را شناسایی و کمک به محرومان جامعه عنوان کرد و گفت: در هر ایامی کارهای جهادی ومحرومیت زدایی توسط بچه های این مسجد با عشق وبدون منت انجام می شود.
کد خبر: ۹۲۶۱۵۲۸
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در گردهمایی اردوی جهادی بچه های مسجد داودقلی گفت: مسجد کانون فرهنگ است؛ فرهنگی که انسان می سازد فرهنگی که روح فداکاری وخدمت به هم نوع را در انسان متجلی می کند.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی، بچه های مسجد را نمونه بارز شهیدان توصیف کرد و گفت: بچه مسجدی ها در تمام شرایط بدون اجر ومزد و بدون هیچ چشم داشتی در کنار مردم و در خدمت جامعه اند.

 

وی بچه های مسجد را به فرشتگان زمینی تشبیه کرد و افزود: در روزگاری که مردم از نظر مادی و دنیایی از هم سبقت می گیرند و در رقابت هستند یا در شرایط کرونایی فرزند به والدین خود نزدیک نمی شود بچه های مسجد با ایثار و ازجان گذشتگی در دل خطرها و در میدان های سخت وعملیاتی حاضر وآماده اند.

 

مسئول گروه جهادی مصلحین زنجان یکی از اقدامات بچه های مسجد داودقلی را شناسایی و کمک به محرومان جامعه عنوان کرد و گفت: در هر ایامی کارهای جهادی ومحرومیت زدایی توسط بچه های این مسجد انجام می شود.

 

ولایتی خاطرنشان کرد: به اخلاص، روحیه و زمان شناسی خودتان افتخار کنید و خدا را شکر کنیم که توفیق خدمت وجهاد را در زمان و روزگار غفلت ها به ما عنایت کرده است.

 

حجت الاسلام ولایتی در پایان افزود: هرگز از خدمت به مردم و جهاد در راه خدا به نفع محرومان خسته نخواهیم شد؛ ما بچه های مسجد با شعار ما "نوکر مردمیم" تا آخرین لحظه توان خادم وعاشق مردم خواهیم ماند.

ارسال نظرات