خبرهای داغ:
حجت الاسلام عمارلو در نشست تربیت و تعالی حوزه معصومه (س):
حجت الاسلام عمارلو گفت: همه مردم در تبیین گفتمان انقلاب و رهبری باید کوشا باشند تا با روشنگری سیاسی، بتوانند نقش خود را در حفظ و بقای جامعه اسلامی ایفا نمایند.
کد خبر: ۹۲۶۱۵۳۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام عمارلو در نشست تربیت و تعالی حوزه حضرت معصومه سلام الله علی‌ها به فضای سیاسی جامعه و تحرکات و تحریک‌های دشمنان در بین مردم و سایر کشور‌های مورد تعامل اقتصادی اشاره نمود و گفت: این نشست‌ها برای ما خدمتگزاران، مجموعه سپاه و رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است. مردم باید هوشیار باشند و به اخبار کذب توجه نکنند و دانش سیاسی خویش را افزایش دهند تا بتوانند علاوه بر آگاهی از اعمال و نیات پلید دشمنان انقلاب و معاندین، آمادگی مقابله با این نوع تهاجمات را هم داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: اخراج خفت بار آمریکا از منطقه، کمترین خون بهای سردار شهید سلیمانی می‌باشد.

عمارلو از میان دستاورد‌های انقلاب به مسئله امنیت اشاره نمود و ادامه داد: امنیت ثمره ۴۰ ساله گفتمان بسیج و سپاه می‌باشد و اکنون بسیاری از کشور‌ها از داشتن آن محرومند و متاسفانه عده‌ای مغرض نداشته‌های کشور را که حاصل تفکر دیپلماسی با غرب است، به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم در تبیین گفتمان انقلاب و رهبری باید کوشا باشند تا با روشنگری سیاسی، بتوانند نقش خود را در حفظ و بقای جامعه اسلامی ایفا نمایند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام فقیهی مسئول امور روحانیون سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام با ذکر روایتی از امام صادق (ع) و به مدت زمان کوتاه باقیمانده تا عید سعید غدیر و لزوم توجه ویژه به گام دوم رزمایش کمک‌های مومنانه اشاره کرد و از بسیجیان تلاشگر خواست تا در اجرا و تداوم این امر خداپسندانه سهیم باشند.

وی افزود: عمل به آنچه که خدا و رسولش را شاد کند، برکات معنوی بسیاری را برای انسان در بردارد بطوری که پرده‌های حجاب از مقابل او برداشته می‌شود و انسان خیلی از مطالب را شفاف درک می‌نماید.

در پایان حجج الاسلام عمارلو و فقیهی از مجموعه قابل توجه لوح‌های تقدیری که به پاس خدمات چندین ساله حوزه حضرت معصومه (س) اهدا شده، بازدید کردند.

انتهای پیام/الف/ سادات عمرانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها