خبرهای داغ:
سردار شاهچراغی ضرورت همکاری، همراهی و همدلی بین سپاه و نیروی انتظامی و حوزه‌های بسیج را وابسته به دو عامل هدفمند شدن تعاملات و توسعه فناوری دانست.
کد خبر: ۹۲۶۱۵۵۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری "بسیج" از قم، نشست تعامل سپاه قم و رده‌های مختلف آن با نیروی انتظامی با محوریت همکاری همه جانبه بسیج با ناجا در استان قم در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد.
 
سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم، در این نشست که با حضور رده‌های مختلف سپاه، نیروی انتظامی و حوزه‌های بسیج برگزار شد،ضرورت همکاری، همراهی و همدلی بین سپاه و نیروی انتظامی و حوزه‌های بسیج را وابسته به دو عامل هدفمند شدن تعاملات و توسعه فناوری دانست.

وی با اشاره به توسعه و رشد فناوری  ادامه داد: با این محور رویداد ها در جهان را می‌توان بصورت آنلاین مشاهده نمود و همچنین این موضوع در مسائل داخل کشور نیز بواسطه تلاش دشمن، باعث مشکلاتی می‌گردد که از جمله آن میتوان به تغییر ماهیت فوری  موضوعات اجتماعی به امنیتی اشاره نمود.

سردار شاهچراغی خاطر نشان کرد: وقتی عوامل نامحسوس، مثل هماهنگی، تعاملات و ایمان به خدا در میان باشد توان برخورد با رویدادهایی از این قبیل چند برابر می‌گردد.

وی به هدفمند شدن تعاملات اشاره کرد و گفت: بسیجیان  انقلابی و از جان گذشته از دل مردم هستند، ولی کادر سازمانی نیستند و در این زمینه می‌توانند با نیروی انتظامی همکاری نمایند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع)  در ادامه سخنانش به نظام سلطه اشاره نمود که در ۲۴ ساعت بیش از ۲۰ میلیون کلمه در قالب خبر، تولید و در رسانه‌ها مکتوب و تصویری آن هم، درحالی که ۸۰ درصد کذب است را به خورد مردم می‌دهند.

وی در خاتمه با طرح موضوع سایبری گفت: در فضای مجازی به هماهنگی کارگاه اطلاعات و انجام عملیات پدافند نیازمندیم.

انتهای پیام/الف/سادات عمرانی
ارسال نظرات