کشف لوازم خانگی قاچاق میلیاردی در استان مرکزی

فرمانده انتظامي استان از کشف 18 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در عملیات توقيف 2 دستگاه كاميون در عمليات ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پلیس آگاهی اين استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۶۱۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار"حسن مفخمی شهرستانی" با تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان ، در انجام تحقیقاتی، از تردد 2 دستگاه خودروی حامل محموله های قاچاق از محورهای مواصلاتی استان به مقصد تهران مطلع شدند.

اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي خاطرنشان کرد: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیسی، زمانی که 2 خودروی کامیون در حال تردد در يكي از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک بودند، شناسایی و درعملیاتی متوقف شدند. ‌

وی بیان داشت: در بازرسی انجام شده از این خودروها، تعداد 352 سرویس کامل قاشق و چنگال ، 572 دستگاه چرخ گوشت و 172 دستگاه چای ساز خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به ارزش 18 میلیارد ریالی محموله قاچاق کشف شده در ارزيابي کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان یادآور شد: 2 متهم دستگیر شده دراین عملیات پس از تشكيل پرونده به دستگاه قضائي معرفی شدند.

فرمانده انتظامي استان مرکزی در پایان در پایان با تأكيد بر تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا افزود: سامانه تلفنی 110 همواره در تمام مدت ساعات شبانه روز، به آسانی در دسترس عموم شهروندان قرار داشته و آماده دريافت هرگونه گزارش و اطلاعات آنان در زمینه فعاليت قاچاقچيان، به منظور موفقیت هرچه بیشتر پلیس در مبارزه هدفمند با این پدیده نابهنجار اقتصادی و تهدید کننده تولید ملی است .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار