تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان

جلسه تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان برگزار شد
کد خبر: ۹۲۶۱۶۸۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان جلسه تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و مسئول امور روحانیون دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان برگزار شد.
گفتنی است حجت الاسلام موسوی از معاونت امور روحانیون تکریم و حجت الاسلام صمیمی معارفه گردید؛ همچنین از زحمات سرهنگ صباغیان در سمت معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد عج استان تقدیر و سرهنگ رضایی جهت خدمت در این معاونت معارفه شد.
در این جلسه حجت الاسلام هادی ابراهیمی اظهار داشت: رزمایش پیامبراعظم ۱۴ با موفقیت کامل در منطقه عملیاتی تنگه هرمز و خلیج همیشه فارس و آسمان هوایی کشور برگزار شد وی افزود: این رزمایش پیام‌های زیادی برای دوستان، همسایگان و دشمنان و کسانی که چشم طمع به این آب و خاک دارند داشت.
مسئول معاونت سیاسی سپاه استان سمنان ادامه داد: در خصوص ماکتی که به عنوان ماکت ناو هواپیما بر انتخاب شد خود ناو هواپیمابر نیز در چند کیلومتری خلیج فارس حضور داشت که این موضوع بسیار پیام رسان است همچنین برای اولین بار از ماهواره نور رصد آنی فعالیت‌های خلیج فارس را داشتیم و این استفاده عملیاتی ماهواره نور نیز یک پیام بزرگ به همراه داشت
وی ادامه داد: بعد از اقدام تروریستی تروریست‌ها در منطقه پروازی کشور سوریه و مزاحمت برای هواپیما ایران نیاز بود پیامی به آن‌ها مخابره شود که دو موشک در نزدیکی پایگاه الظفره عمارت در این رزمایش اصابت کرد که تمام آمریکایی‌های حاضر در امارات به پناهگاه رفتند و متوجه شدند که اگر نیاز به انجام عملیاتی باشد و چنانچه مزاحمتی برای مسافران هواپیمای ما ایجاد کنند کوچکترین اقدام آن‌ها با جواب دندان شکن جمهوری اسلامی ایران همراه است.
در ادامه جلسه حجت الاسلام سید هادی موسوی افزود: کار روحانیون در سپاه از دو جهت حساسیت دارد یکی از آن‌ها به دلیل لباسی است که روحانیون دارند و همه مردم می‌گویند این لباس پیامبر است و باید رفتار و منش روحانیون همانند ایشان باشد؛ دلیل دیگر نیز به جایگاهی برمی گردد که روحانیون در آن قرار دارند؛ روحانیون باید ابتدا تغییر و تحول را از خود آغاز کنند تا بتوانند بر دیگر تاثیرگزار باشند.
وی اظهار داشت: پاسداران وظیفه حفاظت از انقلاب اسلامی را بر عهده دارند و وظیفه روحانیون نیز حفاظت و پاسداری از پاسداران است.
وی افزود: پاسداران و روحانیون هر کجا که وارد عمل شدند عمل آن‌ها همراه با اخلاص بوده و به یقین کار با اخلاص ماندگار است.
سرهنگ صباغیان معاون هماهنگ کننده اسبق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: همگی باید با اعمال و رفتار خود ثابت کنیم که مطیع امر رهبر هستیم و هیچگاه، ولی امر مسلمین را تحت هیچ شرایطی تنها نخواهیم گذاشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار