برگزاری دوره مساله شناسی نظام آموزشی در یزد

مسئول معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد از برگزاری دوره مجازی مساله شناسی نظام آموزشی در یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۷۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد زارع میرک آباد مسئول معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد از برگزاری "دوره تحولیسم" خبر داد.

وی گفت: هدف از تشکیل این دوره مجازی بررسی مسائل نظام آموزشی و اولویت‌های آن می‌باشد.

زارع افزود: مسائلی نظیر مفهوم تعلیم و تربیت در کشور و سند تحول دانشگاه فرهنگیان از زبان اساتید مجرب در سه حوزه تولید محتوا، گفتمان سازی و مطالب پردازی در این دوره تدریس خواهد شد.

مسئول معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد ابراز داشت: مطالبه گری‌های دقیق، شناخت بهتر مسائل و مفهوم کارکرد مسئله محوری در حوزه آموزش و پرورش نیز از دیگر مسائلی است که در این دوره بدان پرداخته می‌شود.

وی گفت: دراین دوره به مبانی و اصول مسئله شناسی و مسئله محوری، اولویت‌های مسئله شناسی تعلیم و تربیت رسمی کشور، مسئله شناسی و بررسی اولویت‌های دانشگاه فرهنگیان، مسئله شناسی و بررسی اولویت‌های اجرای سند تحول و مسئله شناسی و بررسی اولویت‌های آموزش و پرورش پرداخته خواهد شد.

مسئول معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد تاکید کرد: برای بهره مندی هر چه بیشتر یک سری منابع برای پیش مطالعه روز قبل از هر جلسه در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. این پیش مطالعات شامل جزوه الگوی محتوای مسئله محوری، مرور گزیده بیانات مقام معظم رهبری در حوزه نظام آموزش و پرورش سند تحول و حوزه دانشگاه فرهنگیان و همچنین مطالعه سند تحول می‌باشد
ارسال نظرات
آخرین اخبار