خبرهای داغ:
باهدف ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی انجام شد،

طرح احداث و بهینه سازی بیش از هشت هزار متر شبکه توزیع برق در بسطام

مدیر امور برق بسطام از اجرای طرح احداث و بهینه سازی هشت هزار و ۸۰۷ متر شبکه هوایی باهدف ارتقای ضریب اطمینان خطوط برق رسانی خبرداد.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۹۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
طرح احداث و بهینه سازی بیش از هشت هزار متر شبکه توزیع برق در بسطامبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحمیدرضا موسوی با اشاره به این که سه هزار و ۶۶۶ متر شبکه توزیع برق در این شهر توسعه یافته بیان داشت: در راستای استمرار خدمات دهی به مشترکان، پنج هزار و ۱۴۱ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف از ابتدای امسال تا زمان حاضر بهینه سازی گردیده است.
مدیر امور برق بسطام با بیان این که طرح احداث ۵۳۷ متر کابل خودنگهدار نیز به اجرا در آمده افزود: به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید و ایجاد ظرفیت لازم برای تامین برق مشترکان، ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت ۴۲۰ کیلوولت آمپر نصب و بهره برداری شده است.
وی یادآور شد: نصب دو دستگاه سکسیونر قابل قطع از راه دور برروی فیدر چهل دختر، طرح بهینه سازی یک هزار و ۵۶۵ متر شبکه فشار متوسط هوایی اراضی بسطام، جاده آزادشهر جنب پادگان چهل دختر و قسمتی از باغات این بخش، بهسازی یک هزار و ۹۴۲ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در منطقه سی سر و خیابان امام رضا (ع)، به عنـوان اهم اقدامات صورت گرفته از آغاز سال جاری تا زمـان حاضر محسـوب می‌شوند.
موسوی اعلام کرد: در مدت زمان قید شده،۱۱۶ پروژه‌ی عمرانی برق رسانی با حجم سرمایه گذاری به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال در بخش بسطام انجام شده است.
وی اظهار کرد: توسعه شبکه فشار متوسط، پست هوایی و سرخط عمومی جهت بهبود ولتاژ برق مشترکین شهر کلاته خیج، بهینه سازی هشت هزارمتر شبکه ۲۰ کیلوولت برای تقویت شبکه اراضی ابرسج و فاز دوم رینگ محرم ابرسج، تجهیز الکتریکی پست زمینی ارگ بسطام و اصلاح شبکه و نصب پایه و شبکه مربوطه در جاده آزادشهر حدفاصل راهدارخانه گورخان تا فرعی کلاته خیج، از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این امور تا پایان شهریورماه به شمار می‌روند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار