خبرهای داغ:
امام جمعه بناب:

اهدای احسان و نذورات ماه محرم در قالب کمک مومنانه

امام جمعه بناب گفت: مردم احسان و نذورات خود در ماه محرم امسال را در قالب رزمایش کمک مومنانه و بسته‌های حمایتی اهدا کنند.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام باقری‌بنابی در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب در سال‌ جاری با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف مردم در رزمایش کمک مؤمنانه گفت: ماه محرم فرصت مناسبی است که مردم با توجه به ممنوع بودن پخش نذورات و احسان در مساجد در ایام ماه محرم به‌خاطر مقابله با شیوع ویروس کرونا کمک‌های خود را در قالب بسته‌های حمایتی به‌طور آبرومندانه برای مردم محروم تهیه و اهدا کنند.

وی کمک به نیازمندان در مواقع بحرانی را نقطه تفاوت فرهنگ ایران اسلامی نسبت به فرهنگ غربی دانست و افزود: خیران بنابی در بحران شیوع کرونا خوش درخشیدند.

حجت الاسلام باقری‌بنابی ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های طاقت‌فرسای پزشکان، کادردرمانی و پرستاران در بحث کنترل ویروس کرونا در شهرستان بناب با اشاره به برنامه‌های عزاداری در ایام ماه محرم از هیات امنای مساجد و هیات‌های عزاداری خواست عزاداری‌ها را در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در زمان محدود برگزار نموده و نگذارند تشکیل تجمع‌ها باعث بروز حوادث ناگوار احتمالی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اداره تبلیغات اسلامی و سایر ادارات ذیربط را مامور کرد تا تدابیر لازم در خصوص نحوه برگزاری عزاداری‌ها را اتخاذ کنند.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی در ادامه از عملکرد عوامل نیروی انتظامی شهرستان و در راس آن سرهنگ شفقی فرمانده این نیرو در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها