رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان در گفت وگو با «بسیج» خبر داد
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 424 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 12 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۱۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

وقوع 12 حادثه طی روز گذشته در همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، پنج عملیات اطفای حریق و هفت عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت فعالیت در 8 مرداد ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 424 مرتبه با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد 12 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان با بیان اینکه 14 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 45 تماس اشتباه و متأسفانه 353 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت پنج مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در قاسم آباد، حریق خودرو در بلوار فرودگاه، نشت سوخت خودرو در خیابان طالقانی و دو مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در دانشگاه بوعلی بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین هفت مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک بهشتی و میدان رسالت، نجات افراد محبوس شده در منزل در قاسم آباد، واژگونی خودرو در جاده ملایر و سه مورد مهار حیوانات در بنی هاشم، بلوار 9 دی و بلوار امام خمینی(ره) بوده است.

وی بیان کرد: تعداد 4 نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات