سرهنگ امامی با اشاره بر اهمیت تحقق جهش تولید گفت: مجموعه سپاه و بسیج حامی و حمایت کننده شرکت ها و کارخانجات تولیدی است
کد خبر: ۹۲۶۱۸۶۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت سال جهش تولید، فرمانده و مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان به همراه جمعی دیگر از پاسداران سپاه ناحیه سمنان از شرکت خودرو سازی فردا شهرستان سمنان دیدن کردند.
سرهنگ امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در این دیدار گفت: مجموعه سپاه و بسیج همواره از کارخانه جات و شرکت‌های داخلی و همچنین کارگران و کارفرمایان آن حمایت کرده و می‌کنند و با شناساندن چنین ظرفیت‌هایی به مردم شهرستان و استان باید زمینه رشد این شرکت‌ها و تحقق شعار جهش تولید را فراهم آوریم.
امامی افزود: غیر از بحث تحقق شعار جهش تولید، باید فرهنگ سازی را نیز پیگیر باشیم و در سطح جامعه انجام دهیم؛ در این راستا ظرفیت بسیج، ظرفیت قابل توجهی است و سطح وسیعی از جامعه را فرا می‌گیرد و با عموم مردم جامعه در ارتباط است که این می‌تواند در روند کار تاثیرات به سزایی داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان نیز در این دیدار گفت: ما معتقدیم بسیج و سپاه پتانسیل بسیار خوبی در تمام زمینه‌ها است و خدا را شاکریم که هر کجا که سپاه و بسیج وارد شد، موفق بود و خوش درخشید و دلیل آن نیز این است که از بدنه خود مردم و جامعه هستند و سپاه و بسیج یعنی خود مردم؛ هر جا مردم وارد هر عرصه‌ای شدند، آن عرصه به جا‌های خوبی رسید. برای مثال در مقابله با همین ویروس کرونا که زمانی مردم ما پای کار آمدند و تعداد قربانیان ما از ۱۲۰-۱۳۰ نفر به ۲۰-۳۰ نفر رسید و کل جهان انگشت به دهان مانده بود که ایران چگونه توانسته این ویروس منحوس را کنترل کند. در حالی که کشور‌های بزرگ و مدعی دنیا عاجز مانده بودند و این درخشش ایران در آن مقطع حاصل نشد، مگر با حضور مردم در عرصه با شکل‌های متفاوت و گوناگون نظیر گروه‌های جهادی، تولید ماسک خانگی و.
راسخی ادامه داد: در بحث تولید یک ایده خوب و فکر باز که پشت آن عزمی راسخ باشد، نیاز اساسی کارخانجات، شرکت‌های تولیدی ماست و با پشت کار است که می‌توان به جایگاه‌های خوب و بالا رسید.
گفتنی است در شرکت خودرو سازی فردا بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در حال کار می‌باشند و خودرو‌های گروه خودرو سازی ایران خودرو را تولید می‌کند
ارسال نظرات
پر بیننده ها