نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان اردبیل در مجلس یازدهم تلاش می‌کنند تا در یک سال آینده اکثر وزرا را به استان بیاورند.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۸۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

تلاش نمایندگان اردبیل برای سفر وزرا به استان

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: نمایندگان استان اردبیل در مجلس تلاش می‌کنند تا در یک سال آینده اکثر وزرا را به استان بیاورند که از زمان شروع به کار مجلس یازدهم تاکنون ۲ وزیر به استان اردبیل سفر کرده‌اند.

وی افزود: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل تصمیمات خوبی در زمینه جبران عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه راه گرفته شد و سفر وزیر جهاد کشاورزی نیز دارای مصوبات مهمی در حوزه‌های باغات، دام، طیور، گلخانه‌ها و ... بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل انتظار می‌رود این تصمیمات و مصوبات مهم را به طور هفتگی پیگیری کنند و مشکلات را به بنده و سایر نمایندگان و مسؤولان انعکاس دهند.

نیکزاد بیان کرد: امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان اردبیل باشیم.

لزوم استفاده مجلس و دولت از فرصت بی‌بدیل خدمت به مردم

وی تصریح کرد: ما مجلسی‌ها و دولتمردان باید از این فرصت بی‌بدیل خدمت برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی مردم و همچنین مشکل بیکاری جوانان اردبیل استفاده کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در موضوع اشتغال اخیراً بازدیدی از سوی کارشناسان بانک ملی از چند واحد تولیدی و صنعتی مهم و تأثیرگذار دارای مشکل در شهرک صنعتی اردبیل انجام و در پی آن جلسه‌ای نیز در تهران با حضور مدیرعامل بانک ملی و استاندار اردبیل برگزار و تصمیمات خوبی گرفته شد که لازم است اجرای این تصمیمات از سوی مسؤولان استانی از وزارت صمت به طور جدی پیگیری شود که از طرف اینجانب نیز پیگیری‌ خواهد شد.

نیکزاد گفت: اخیراً طی نشستی در سازمان صمت استان اردبیل، مقرر شد تعهد ایجاد اشتغال برای ۸ هزار نفر تا پایان سال‌جاری در استان اردبیل همراه با ایجاد دفترچه بیمه تأمین اجتماعی، به طور جدی از سوی رئیس سازمان صمت استان پیگیری گردد و مشکلات در این زمینه برای پیگیری استانی به استاندار و پیگیری ملی به بنده و سایر نمایندگان انتقال داده شود.

ارسال نظرات