خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه از اجرای طرح هر مسجد، هر پایگاه بسیج و هر اداره یک قربانی در عید قربان امسال با هدف کمک به نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۹۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه رضا نوروزی در خصوص طرح هر مسجد و پایگاه بسیج، یک قربانی در سطح شهرستان سرخه اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) براساس سنت هرساله خویش در عید قربان، اقدام به قربانی و ذبح دام در جهت رفع نیازِ نیازمندان در بحث پروتئین خواهد داشت.
وی تصریح کرد: امسال نیز طرح هر مسجد، هر پایگاه بسیج و هر اداره یک قربانی را در دستور کار خود دارد و این عنوان شعار امسال درعید قربان خواهد بود. با لطف خداوند در نظر داریم امسال چهل راس دام را به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج) و رفع و دفع بلایا، خصوصاً ویروس منحوس کرونا قربانی کنیم.
رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه افزود: گوشت قربانی بین نیازمندان و خانواده‌های بیمار در سطح شهرستان توزیع خواهد شد. در راستای اجرای این طرح، حمایت‌های مردمی، نهادها، ادارات در سطح عالی برآورد شده است.
نوروزی با اشاره به اینکه تاکنون بیست راس گوسفند جمع آوری شده است؛ گفت: خیرین، نیکوکاران و مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان سرخه و کلیه افرادی که تمایل دارند در این طرح شرکت نمایند می‌توانند با شماره تلفن کمیته انداد شهرستان سرخه: ۳۳۶۱۵۷۵۴ - ۳۳۶۱۱۴۷۲ تماس حاصل کرده و نحوه و میزان مشارکت خویش را اعلام کنند؛ تا بتوانیم اقدام خوبی در خصوص نذر، نیاز و قربانی به انجام رسانیم.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با همکاری سازمان‌های بسیج، مرکز بهداشت، دامپزشکی و شهرداری اقدام به این امر خداپسندانه کرده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان سرخه بیان داشت: مساله مربوط به معاینات پزشکی و سلامت دام‌ها مدنظر قرار خواهد گرفت تا این اقدام معنوی در روز عید قربان به نحو احسن انجام گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها