طرح هر مرحله یک قربانی در آبدان

با همیاری و همکاری بسیج شهر آبدان و جمعی از خیرین طرح هر محله یک قربانی اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۹۵۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
طرح هر مرحله یک قربانی در آبدان
اکبر ناطقی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از دیر اظهار داشت: با اجرای طرح هر محله یک قربانی، با همیاری و همکاری بسیج شهر آبدان جمعی از خیرین توانستیم تعداد ۹ راس دام سبک جمع آوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار ذبح این احشام و بسته بندی گوشت به پایان رسیده است افزود: تعداد ۲۰ بسته گوشت گرم، با همکاری بسیجیان در بین افراد بی بضاعت و کسانی که از کرونا آسیب دیده یا کار خود را از دست داده اند، توزیع شده است.

ناطقی شناسایی همه خانواده‌هایی که در این ایام به هر شکلی بر اثر این بیماری و تبعات آن دچار آسیب شدند را یکی دیگر از اقدامات مهم دانست و افزود: توزیع عادلانه و با حفظ کرامت خانواده‌های آبرومند آخرین موردی بود که در این راستا انجام می‌شود.

وی از تقسیم ۲۲ بسته معیشتی خبر داد و گفت:: ۲۲ بسته معیشتی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال تهیه شده که بزودی بین افراد کم بضاعت تقسیم خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر آبدان در پایان با اشاره به همکاری پر شور مردم گفت: از زمان آغاز رزمایش که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، خوشبختانه شاهد شور و سیل حمایت‌ها و کمک‌های مردمی به این طرح بودیم که نشان از همدلی مردم دارد.

پایان خبر/
ارسال نظرات