خبرهای داغ:
پیام شهردار قم به مناسبت آغاز دهه ولایت.

با ظهورمنجی عالم بشریت از حقیقت غدیر رونمایی خواهد شد

سقائیان‌نژاد در پیامی دهه ولایت را از نعمت‌های بی‌بدیل الهی و لطفی ازجانب حق تعالی برای یادآوری عهد ازلی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۶۱۹۷۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان و آغاز ایام فرخنده دهه ولایت را تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسمه تعالی

با ظهورمنجی عالم بشریت از حقیقت غدیر رونمایی خواهد شد

عجز از شکرگزاری برخی نعمت‌های الهی آینه در آینه است و جز نسیم لطف حق تعالی، تفسیری برای آن مهرو محبت نمی‌توان بیان داشت که غدیر مصداقی از این نوع بوده و توفیق شیعه بودن را باید با الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ مولانا أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ المعصومین عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ لبیک گفت. دهه‌ی ولایت از نعمت‌های بی‌بدیل الهی است و عید غدیر لطفی ازجانب حق تعالی برای یادآوری عهد ازلی است و با ظهورمنجی عالم بشریت از حقیقت آن رونمایی خواهد شد.

اسفار عشق بندگی درتقدم و تاخر زمانی عرفه، عید قربان و عید غدیر مشهود است که حامل پیامی معنی‌دار بوده که انسان با شناخت در عرفه و قربانی نفس در عید قربان است که می‌تواند احرام طاعت بسته و به استقبال عملی غدیر پیش برود و می‌توان گفت که ظهور، بازخوانی اصیل غدیراست وهویت ظهور در آینه غدیر تجلی می‌یابد و کسی که با بی‌مهری از کنار غدیر عبور کرده است نباید انتظارفهم و درک ظهور را داشته باشد.

در روز غدیر ازاستوارنامه وَارِثَ عِلْمِ النَّبِیِّینَ اسدالله الغالب مولانا علی ابن ابیطالب علیه آلاف التحیه و الثنا به عنوان سفیر الهی توسط رسول الله صلی الله علیه وآله و سلم رونمایی شد تا این حقانیت در قاب تاریخ ماندگار گردد و نشان دهنده نهایت رضایت وحمایت رسالت از امامت است.

بعثت، غدیر، کربلا و ظهور ادبیاتی به یاد ماندنی در تاریخ اسلام هستند که هریک به منظومه فکری جهان اسلام جلوه‌هایی معنوی و خاص بخشیدند و با فهم غدیر است که ظهور معنی پیدا می‌کند و غدیر میراثی تاریخی برای نجات بخشی بشریت و هم گرایی جهانی است که ظهور آن را محقق می‌سازد.

در واقع انحراف فکری وناسپاسی عملی به واقعه‌ی غدیر به کربلا منتج شد و شکرگزاری صحیح غدیر، ان‌شاءالله به ظهور ختم خواهد شد. بازنگری و بازگشت به فلسفه وجودی غدیر راه نجات انسانیت است و عید غدیر صرفا مسئله‌ای اسلامی نیست بلکه سعادت عام وجهان شمولی را در بردارد.

اینجانب ضمن تبریک دهه ولایت و امامت در سایه لطف حق تعالی و عنایات خاصه بقیه الله الاعظم و شکرگزاری از توفیق همجواری بانوی کرامت، عمل به دستورات مقام عظمای ولایت و ولایت مداری برای صیانت ازغدیر را برای همگان مسئلت دارم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار