توسط رده های سپاه زرند

طرح هر رده بسیج یک قربانی به نیت سردار دلها در شهرستان زرند اجرا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت :در راستای رزمایش کمک های مومنانه طرح هر رده بسیج یک قربانی به نیت سردار دلها در زرند اجرا شد
کد خبر: ۹۲۶۲۰۴۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از زرند: سرهنگ پاسدار اکبر کردی فرمانده سپاه شهرستان زرند با تبریک عید بزرگ قربان گفت::در راستای تدابیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر کمک به مردم نیازمند ودر مرحله دوم رزمایش مومنانه در شهرستان با اشاره به از اجرای طرح هر پایگاه بسیج یک قربانی به نیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای کمک به آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا توسط حوزه‌های مقاومت این ناحیه قربانی و در بین افراد نیازمند در شهرستان زرند توزیع توزیع گردید.
    وی با بیان اینکه در مرحله اول این رزمایش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه در قالب ۵ هزار بسته معیشیتی به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده تعلق گرفت، تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قالب سه مرحله در دستور کار قرار دارد که مرحله اول آن از اعیاد قربان تا غدیر دهه امامت، مرحله دوم دهه اول محرم الحرام و مرحله سوم دهه آخر ماه صفر می‌باشد.
    وی افزود: در مرحله اول، بسیجیان این ناحیه با همراهی همه خیرین وموسسات خیریه با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی وارد عمل شدندو بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهربه مبلغ ۱۵ میلیارد ریال توزیع گردید وقرار است مرحله دوم این رزمایش از عید قربان و در سه مرحله شامل اقلام خوراکی، لوازم التحریر خواهد بود که افراد می‌توانند حتی به اندازه هزینه یک پرس غذای گرم، خرید لوازم التحریربرای یک نفر و... در این رزمایش شرکت نمایند.
    سرهنگ کردی در پایان افزود:شرکت کنندگان در این طرح می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت " ۶۲۷۳۸۱۱۱۵۰۵۹۵۲۳۶ " بانک انصار به نام کمک‌های مومنانه واریز وکمک‌های غیر نقدی را تحویل رده‌های بسیج در شهرستان نمایند.
    خواهشمند است این خبر را به جهت مشارکت همه خیرین در این رزمایش، در کانال وسایت‌های خبری خود انعکاس نمائید.
ارسال نظرات