شهدا در هر عرصه ای حضور داشته اند آن عرصه خدایی بوده است. امیدواریم این شهدای آسمانی جهادگر هم از لحاظ اداری به عنوان شهید شناخته شوند و این روند را پیگیری می کنیم
کد خبر: ۹۲۶۲۰۵۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره شهدای جهادگر تحت عنوان شهدای آسمانی با حضور فرماندهان سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این یادواره ضمن تبریک عید قربان و عید غدیر و تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: همه جهادگران کشور با کار جهادی، ذخیره های بزرگی برای خودشان جمع می کنند.

سردار فدوی به حکم حضرت امام (ره) برای تاسیس جهاد اشاره کرد و افزود: اگر آن جهاد همچنان باقی مانده بود الان محرومیت و ادبیات مربوط به آن وجود نداشت، و چه خوش درخشیدند جهادگران ما که توانستند خلاها را پر کنند به همین خاطر شاید بهتر است بجای بسیج سازندگی، بگوییم بسیج جهاد سازندگی.

وی به تقدیم شهدای فراوان به اسلام و انقلاب توسط جهاد، اشاره کرد و اظهار داشت: انسان وقتی در صحنه ای حاضر می شود به همین میزان که برای خدا کار می کند و به همان میزان که با اخلاص و صدق کار می کند، نتیجه می گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: خداوند کریم، بندگان اش را در بهترین صورت خلق کرده و برای هدایت او 124هزار پیغمبر(ص) فرستاده و پس از خاتم الانبیاء، ائمه صلوات الله علیهم را فرستاده است و تا زمانی که ما برای حضرت قائم در انتظاریم تا بیاید و عدالت را بر زمین جاری نمایند و حلاوت و شیرینی آن را به همه عالم بچشاند، نایبین او این روند را ادامه می دهند و ولایت فقیه، این نقش را در همه شئون زندگی مردم دارند.

وی وعده های خداوند را با شروطی ذکر نمود و گفت: وعده های خداوند شروطی دارد که ما باید آن شروط را انجام دهیم و اگر می بینید که ما در دوران انقلاب، نتایج بزرگی به دست آورده ایم به خاطر این است که فقط به تکلیف عمل کرده ایم تا خداوند بهترین نتایج را رقم بزند.

سردار فدوی شهدا را کسانی دانست که سرفرازانه در راه شهادت گام نهادند و اضافه نمود: مسلما فرزندان حضرت امام (ره) و امام حاضر و کسانی که برادران و پدران خود را در صحنه های جهاد و شهادت دیده اند به مثابه آنها عمل خواهند کرد.

وی به دستور 9 ماده ای مقام معظم رهبری در خصوص جهادگران اشاره کرد و گفت: این دستور راهنمای عمل و راهنمای دل جهادگران خواهد بود.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه یکی از واجبات امروز، انجام دستورات ولی فقیه است، افزود: ما باید مراقبت کنیم که ممکن است موضوعی به ظاهر درست باشد اما شیطان درگیر قضایای آن شده است و در آن عرض اندام کرده است.

سردار فدوی در پایان تاکید کرد که شهدا در هر عرصه ای حضور داشته اند آن عرصه خدایی بوده است و گفت: امیدواریم این شهدای آسمانی جهادگر هم از لحاظ اداری به عنوان شهید شناخته شوند و این روند را پیگیری می کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده ای شهدای جهادگر تجلیل به عمل آمد و ۲۴۴۰ پروژه عمرانی به صورت همزمان در سراسر کشور افتتاح و به نام هر شهید جهادگر آسمانی نیز یک پروژه نامگذاری شد که در مجموع ۳۵ پروژه است.

ارسال نظرات