خبرهای داغ:
در پی اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر كاهش ذخایر خون در استان فارس، اعضای سازمان بسیج جامعه پزشكی استان در امر خداپسندانه اهدای خون مشاركت كردند.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۸۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۶

پیرو اعلام سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر خون و فرآورده های خونی به دلیل شیوع بیماری کووید۱۹، سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشكی شیراز با حضور در سازمان انتقال خون در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

فرخ بهارلوئی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس  گفت: اهدای خون یکی از اخلاق پسندیده مردم ایران است و همواره این امر به‌عنوان یک کار خداپسندانه در برنامه کاری ما ایرانیان بوده است.

وی افزود: مشارکت در امر اهدای خون به‌همت کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشكی شیراز و با برنامه‌ریزی و هماهنگی با سازمان انتقال خون فارس، از سال‌های گذشته با هدف کمک به افراد نیازمند به‌طور منظم انجام می‌شود که این برنامه با استقبال بسیار خوب بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشكی شیراز همراه بود.

بهارلوئی ضمن قدردانی از همکاری اعضای بسیج جامعه پزشکی، مدیریت ساختمان مرکزی و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای برگزاری این اقدام خیرخواهانه، ابراز امیدواری کرد تا این اقدام خداپسندانه در کنار اقدامات فرآوری که از سوی سازمان انتقال خون انجام می‌شود، موجب بهبودی و درمان بهتر بیماران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها