خبرهای داغ:
رئیس كمیته امنیت كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، دستاورد جدید موشكی سپاه را برگرفته از دکترین نظام اسلامی که همانا بازدارندگی مقتدرانه و فعال در عرصه دفاعی است، برشمرد.
کد خبر: ۹۲۶۲۰۹۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عصر جمعه، ۱۰ مردادماه در جمع خبرنگاران به موفقیت اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آزمایش دستاورد جدید موشکی در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ واکنش نشان داد و این دستاورد موشکی را برگرفته از دکترین نظام اسلامی که همانا بازدارندگی مقتدرانه و فعال در عرصه دفاعی است، برشمرد.

وی با تبریک این موفقیت به ملت شریف ایران، پاسداران غیور و رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: براین مبنا رزمایش اخیر سپاه پاسداران با عنوان پیامبر اعظم ۱۴ که بر گرفته از همین دکترین است، با دستاوردهای جدید همراه بود.

به گفته عزیزی موشک‌های بالستیک از دل زمین به غرش درآمده و قادر هستند مناطق وسیعی از کشور را بدون سکوی پرتاب و سایر تجهیزات سطحی، مسلح كنند.

یادآور می‌شود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه گذشته در رزمایش پیامبر اعظم ۱۴ در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز، دستاوردهای موشکی و نظامی جدید خود را به نمایش گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها