سردار علی فدوی در مراسم دومین یادواره ملی شهدای حرکت‌های جهادی گفت: جهادگران در عمل به دستورات حضرت امام خمینی (ره) پیرامون تاسیس جهاد سازندگی خوش درخشیدند و توانستند خلاهای موجود را پر کنند.
کد خبر: ۹۲۶۲۱۷۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم دومین یادواره ملی شهدای حرکت‌های جهادی و آئین افتتاح ۲۴۲۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی حضور بهم رسانده و به ایراد سخن پرداخت.

وی در این یادواره ضمن تبریک عید قربان و عید غدیر و تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: همه جهادگران کشور با کار جهادی، ذخیره های بزرگی برای خودشان اندوخته می کنند.

سردار فدوی ضمن اشاره به حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) پیرامون تاسیس جهاد، افزود: اگر آن جهاد همچنان باقی مانده بود الان محرومیت و ادبیات مربوط به آن وجود نداشت، و چه خوش درخشیدند جهادگران ما که توانستند خلاها را پر کنند به همین خاطر شاید بهتر است بجای بسیج سازندگی، بگوییم بسیج جهاد سازندگی.

وی در ادامه با اشاره به شهدای راه خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: انسان وقتی در صحنه ای حاضر می شود به همین میزان که برای خدا کار می کند و به همان میزان که با اخلاص و صدق کار می کند، نتیجه می گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: خداوند کریم، بندگان اش را در بهترین صورت خلق کرده و برای هدایت او 124 هزار پیغمبر، خاتم الانبیاء (ص) و ائمه طاهرین صلوات الله علیهم را فرستاد تا به وقت ظهور منجی عالم بشریت، حضرت تشریف بیاورند و عدالت را بر زمین جاری کنند. لذا تا قبل از ظهور نایبین ایشان این روند را ادامه می دهند و ولایت فقیه، این نقش را در همه شئون زندگی مردم دارند.

وی وعده های خداوند را با شروطی ذکر نمود و گفت: وعده های خداوند شروطی دارد که ما باید آن ها را انجام دهیم و اگر می بینید که ما در دوران انقلاب، نتایج بزرگی به دست آورده ایم به خاطر این است که فقط به تکلیف عمل کرده ایم تا خداوند بهترین نتایج را رقم بزند.

سردار فدوی شهیدان را جزو افرادی قلمداد کرد گه سرافرازانه در راه شهادت گام نهادند و اضافه نمود: مسلما فرزندان حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین کسانی که برادران و پدران خود را در صحنه های جهاد و شهادت دیده اند، به مثابه آن ها عمل خواهند کرد.

وی همچنین به دستور 9 ماده ای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در خصوص جهادگران اشاره کرد و گفت: این دستور راهنمای عمل و سرلوحه ی کار جهادگران عزیز خواهد بود چرا که یکی از واجبات امروز، انجام دستورات ولی فقیه است.

سردار فدوی در پایان با تاکید بر اینکه شهدا در هر عرصه ای حضور داشتند، آن عرصه خدایی بوده است، گفت: امیدواریم پیگیری مراحل اداری فدائیان آسمانی راه جهاد و خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار گیرد و این عزیزان نیز شهید محسوب شوند و ما نیز پیگیر این ماجرا هستیم. 

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده ای شهدای جهادگر تجلیل به عمل آمد و ۲۴۴۰ پروژه عمرانی به صورت همزمان در سراسر کشور افتتاح و به نام هر شهید جهادگر آسمانی یک پروژه نامگذاری شد.

ارسال نظرات