خبرهای داغ:

جانباز لامردی به همرزمان شهیدش پیوست

جانباز هشت سال دفاع مقدس درشهرستان لامرد به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۲۶۲۱۷۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

پاسدار جانباز حاج مرتضی جهانبانی پس از سال‌ها خدمت مجاهدانه و کارهای خیر در شب عرفه در سن ۵۶ سالگی به خیل همرزمان شهیدش محمدکشتکار، حاج علی نوری، محمود امیری، حمید ناصری، محمود کاظمیان، ابراهیم قادری، احمد محمدپور، و ماندنی ماندگاری پیوست.

این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، در سال ۶۲ در پادگان جلدیان پیرانشهر در خط پدافندی حاج عمران از ناحیه پای راست و مرحله بعد در عملیات کربلای ۵ در سال ۶۵ از ناحیه دست، پا، شکم در شلمچه به درجه جانبازی نائل شد.

این خیر نیک اندیش لامردی در عملیات‌های والفجر ۲، والفجر ۴، والفجر ۸، و کربلای ۵ حضور داشته، و بعنوان فرمانده دسته و فرمانده گروهان فعالیت داشته است.

یکی از همرزمان این فرمانده عملیات کربلای ۵ در زمان دفاع مقدس، گفت: سرگرد جهانبانی در زندگی خود با توجه به داشتن تمکن مالی به ضعفا و نیازمندان کمک می‌کرد و همیشه در امورات خیر پیش قدم بود.

او، بیان کرد: سرگرد جهانبانی هیچ وقت در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ذره‌ای تردید نکرد و تا آخرین لحظه عمرش در جبهه انقلاب و ولایت مانند یاران شهیدش بر عهدی که با ولایت بسته بود، ایستاد.

همرزم شهید جهانبانی تصریح کرد: آنقدر خوش خلق و خوش برخورد بود که بسیجیانش او را همچون عزیزی در حلقه می‌گرفتند و دوستش داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها