خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه طبس خبر داد

مرمت و بهسازی 10 مدرسه در طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس با اشاره به آغاز اردوهای طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی این شهرستان از ابتدای مرداد ماه امسال، گفت: در این اردوها که تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، مرمت و بهسازی 10 مدرسه با همت 7 گروه انجام می شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۱۸۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: اردوهای طرح هجرت دانش آموزی فرصت خوبی برای دانش آموزان است تا در فصل تابستان علاوه پر کردن اوقات فراغت؛ مهارت آموزی را در برنامه قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: مهمترین هدف از حضور در این اردوها خودسازی و آشنا شدن با فرهنگ کار و تلاش است.

 وی با بیان اینکه طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی شهرستان طبس از ابتدای مرداد ماه 99 شروع شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، گفت: در این طرح 7 گروه 12 نفره بسیج دانش آموزی، کار مرمت و بهسازی 10 مدرسه این شهرستان را انجام خواهند داد.

 خبازی با بیان اینکه فعالیت اردوهای جهادی در سه بخش مرمت، بهسازی مدارس و غنی سازی اوقات فراغت مدنظر است، افزود: در بخش مرمت و بهسازی فعالیت هایی از قبیل دیوار نویسی، رنگ آمیزی، زیباسازی، حرص درختان، نقاشی توسط دانش آموزان انجام خواهد شد.

 فرمانده سپاه ناحیه طبس اظهار داشت: در بخش غنی سازی اوقات فراغت توسط گروه های  طرح هجرت به امورات فرهنگی، آموزشی و تشکیل حلقه های صالحین پرداخته می شود.

خبازی افزود: سال گذشته در این طرح بالغ بر 250 میلیون ریال در مدارس خدمت رسانی شده است همچنین در سال جاری برآورد می شود حدود 350 میلیون ریال هزینه شود.

 وی در پایان از همکاری و مساعدت معاونت مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش شهرستان طبس تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها