خبرهای داغ:

دعای عرفه با رعایت پروتکل های بهداشتی در باغملک برگزار شد

همزمان با نهم ذی الحجه مراسم پرفیض دعای عرفه روز "پنجشنبه" با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یادمان شهدای گمنام شهرستان باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۱۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

مراسم معنوی و پرفیض دعای عرفه عصر روز "پنجشنبه" با حضور مردم خداجوی شهرستان باغملک به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی در یادمان شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج رسول شیخ‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک که تاکیدات فراوانی برای برگزاری این مراسم همراه با رعایت پروتکل بهداشتی داشته‌اند، گفت: مردم مومن شهرستان باغملک‌ نیز با توجه به شرایط بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله فیزیکی_اجتماعی و استفاده از ماسک با شرکت در این مراسم، دعای پرفیض عرفه را زمزمه و از خداوند طلب مغفرت کرده‌اند.

عرفه روز نیایش و مناجات با خالق هستی است، زیرا در این روز درهای رحمت الهی بر روی همه بندگان به ویژه گنهکاران گشوده است همه گنهکاران در این روز، چشم امید خود را به خدایشان دوخته اند و از دنیا بریده و به خدا نزدیک می شوند.

در این روز دعا به استجابت نزدیک و هر ناامیدی، امیدوار بر در خانه الهی دست هایش را به دعا باز می کند. دعای امام حسین (ع) در روز عرفه از بی نظیرترین مناجات ها و دعاهایی است که در روز عرفه و در صحرای عرفات (در ۲۰ کیلومتری مکه) توسط امام حسین (ع) و همراهانش در بیرون خیمه‌ها خوانده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار