دومین مرحله کمک‌های مومنانه به مناسبت عید قربان با همت گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج ادارات کل استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۱۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: به منظور حمایت از قشر آسیب دیده در بحث بیماری کرونا و کمک به نیازمندان دومین مرحله کمک‌های مومنانه به مناسبت عید قربان با همت گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان عج ادارات کل بسیج کارمندان سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد.

وی افزود: با همکاری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات کل، در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه  تعداد ۸ راس گوسفند به تعداد ۱۸۰ بسته یک کیلویی) قربانی آماده  بسته بندی  و بین نیازمندان در حاشیه شهر زاهدان توزیع شد. 

سرهنگ بیک نژاد بیان کرد: امید است ان شاءالله در آینده ای نزدیک در مراحل بعدی با کمک کارمندان بسیجی و مردم ولایت مدار کمک‌های بیشتری را جمع آوری و توزیع کنیم.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: قرار است تا از بین بردن ویروس منحوس کرونا این رزمایش همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم کمک حال مردم در این شرایط بحرانی باشیم.

گفتنی است در این مرحله از رزمایش مومنانه گروه‌های جهادی معین الضعفا، منتظران ظهور و دانشگاه سیستان و بلوچستان  جهت جمع آوری گوشت های نذری همکاری داشته اند.
ارسال نظرات