خبرهای داغ:
افضلی گفت: تاکنون 229 فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ 613 میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۵۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست عیسی قبادی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور شهبازی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و تامین مالی وزارت صمت، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان ،زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، علیخانی مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری ،عبدیان رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین ومدیران عامل بانکهای عضو کارگروه برگزار شد.

دراین جلسه بانک های عامل گزارشی از آخرین وضعیت طرحهای در دست بررسی و ارجاعی به بانکهای عامل از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سالهای 97 و 98 و راهکارهای تسریع در جذب منابع فوق ارائه نمودند که پس از بررسی، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.

افضلی رئیس سازمان صمت قزوین درابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام جهش تولید ، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب رونق تولید،بازسازی و نوسازی و تبصره 18 ارائه کرد.

رئیس سازمان صمت در ادامه گفت: تاکنون 229 فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ 613 میلیارد تومان در استان قزوین پرداخت شده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین همچنین گفت: در استان قزوین تاکنون تعداد 38 فقره تسهیلات به مبلغ 124 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی پرداخت گردیده است.

افصلی رئیس سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره 18 بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت بیان کرد: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و 138 میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی میباشد که با تحقق آن برای پنج هزار 452 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا تاکنون 30 فقره تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره 18 به مبلغ 196 میلیارد تومان پرداخت شده است.

افضلی اضافه کرد: در صدد احصاء،بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان به منظور تخصیص منابع بانکی هستیم تا شاهد رونق و جهش تولید در واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین باشیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها