سربازان گمنام امام زمان(عج) به یک گروه تروریستی مستقر در امریکا ضربه اساسی وارد کرده اند.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۹۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، شبکه خبر نوشته است: سربازان گمنام امام زمان(عج) به یک گروه تروریستی مستقر در امریکا ضربه اساسی وارد کرده اند.

ضربه اساسی  به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا

بر پایه این گزارش، سردسته گروه تروریستی «تندر» (انجمن پادشاهی) در دستان وزارت اطلاعات قرار گرفته است.

 

آشنایی با گروهک تندر

 

به گزارش تسنیم، سایت هابیلیان پیش از این درخصوص گروه تندر نوشته بود: گروهک تروریستی تندر در سال 1383 توسط فردی به‌نام «فتح‌الله منوچهری» ملقب به «فرود فولادوند» تشکیل شد. این فرد هدف خود را از تشکیل این گروهک براندازی نظام جمهوری اسلامی ظرف مدت یک سال اعلام کرد. شبکۀ تلویزیونی معاند «Your TV» که متعلق به فرود فولادوند است، مسئول تبلیغات و انتشار مواضع این گروهک می‌باشد.

ضربه اساسی  به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا

 

سرکرده این گروهک تروریستی در سال 1385 ناپدید شد و کسی از سرنوشت وی اطلاع دقیقی ندارد. تنها دختر وی مدعی شده است که پدرش در سرزمین‌های اشغالی فلسطین (اسرائیل) به‌سر می‌برد.

پس از ناپدیدشدن فرود فولادوند فرد دیگری به‌نام جمشید شارمهد به‌عنوان مسئول این گروهک معرفی گردید. این گروهک تروریستی به‌طور مستقیم مسئولیت چندین عملیات تروریستی در ایران را برعهده گرفته است.

نخستین عملیات تروریستی این گروهک در ایران در 24فروردین1387 در شیراز صورت پذیرفت که طی آن عوامل تروریست این گروهک با کارگذاشتن یک بمب 8 پوندی در میان عزاداران حسینۀ شهدا متعلق به کانون رهپویان وصال شیراز باعث به‌شهادت‌رسیدن 14تن و مجروحیت 200 تن دیگر شدند.

در اقدامی دیگر تروریست‌ها که در یکی از هتل‌های تهران مشغول ساخت بمب بودند، بر اثر انفجار و آتش‌سوزی موقعیتشان لو رفته و توسط نیروهای امنیتی دستگیر می‌شوند. دومین عملیات تروریستی این گروهک در روز 30خرداد1388 در حرم حضرت امام خمینی(ره) صورت گرفت، که البته فرد بمب‌گذار موفق به واردکردن محمولۀ انفجاری به حرم حضرت امام(ره) نشد و بمب را در مقابل کفشداری حرم منفجر کرد که بر اثر انفجار آن 8 تن از هم‌وطنان مجروح شدند.

انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند در 24دی1388 از دیگر اقدامات تروریستی انجمن پادشاهی است. این گروهک در ترور شهید مسعود علی‌محمدی از دانشمندان صنعت هسته ای کشور نیز نقش داشت.

گروهک تروریستی تندر طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته توسط سرویس‌های اطلاعاتی غربی به‌دنبال عملیات تروریستی شیمیایی و میکروبی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و عملیات تروریستی در کنسول‌گری روسیه در رشت نیز بود اما با هوشیاری نیروهای امنیتی موفقیتی به‌‌دست نیاورد. از دیگر طرح‌های تروریستی ناموفق این گروهک می‌توان به طرح انفجار مخازن و خطوط انتقال نفت در بندر گناوه، بمب‌گذاری در حرم حضرت معصومه(س) و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که این طرح‌ها نیز عقیم ماند و اجرایی نگردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها