دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با وزیر نفت

در دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با وزیر نفت، مقرر شد وزارت نفت خوراک پتروشیمی را برای سرمایه گذارانی که در این حوزه در لرستان سرمایه‌گذاری کنند تامین کند.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۷۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان با وزیر نفت دیدار و در ارتباط با مباحث مربوط به این وزارتخانه در لرستان صحبت و تبادل نظر کرد.

شاهرخی در این دیدار با اشاره به اینکه استان لرستان ۶۳۰۰ شهید در مقابله با ضد انقلاب داخلی و خارجی تقدیم کرده است، یادآور شد: این استان مستعد برای کشاورزی و دامپروری و صنعت است اما متاسفانه این استان اکنون از نرخ بالای بیکاری تورم و عدم رونقِ مطلوبِ کسب و کار رنج می‌برد و نیازمند توجه همه دستگاه‌ها از جمله وزارت نفت است از این رو پیشنهاد می‌شود وزارت نفت با اجرای طرح‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی از خیل عموم جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار این استان بکاهد.

وی از وزارت نفت خواستار تامین خوراک پتروشیمی از سوی وزارت نفت شد تا زمینه برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران به جهت احداث پتروشیمی فراهم شود.

 در ادامه این دیدار بیژن زنگنه، وزیر نفت نیز از دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار مسرت کرد و از اینکه وی در کنار مدیران و فعالان اقتصادی و فرهنگی در حل مشکلات مردم کوشش می‌کند، تشکر کرد. 

وی اظهار داشت: که از هیچ کوششی برای حل مشکلات مردم استان لرستان که مردمی لایق خدمت هستند دریغ نخواهد کرد. 

 وزیر نفت در ادامه پیشنهادهای نماینده ولی فقیه در لرستان را دو دسته دانست و گفت: دسته‌ای از پیشنهادها نیازمند بررسی و مطالعه است که پس از بررسی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: دسته‌ای از پیشنهادها قابل اجرا است که با آن موافقت می‌شود، از جمله اینکه سرمایه گذارانی که در استان لرستان اقدام به احداث پتروشیمی نمایند وزارت نفت حتماً خوراک پتروشیمی را برای آنها تامین می‌کند که این خود امتیازی برای سرمایه‌گذاران است.

وی تاکید کرد: وزارت نفت از ظرفیت خود برای ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به جهت احداث پتروشیمی و تامین خوراک آن استفاده خواهد کرد. 

در این دیدار مقرر شد نماینده‌ای از سوی وزیر نفت در دو هفته آینده در خرم‌آباد با نماینده ولی فقیه دیدار و پیرامون مذاکرات انجام شده گفتگو نماید. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات