گفتگوی اختصاصی خبرگزاری بسیج با فرمانده سپاه شهرستان راسک:

خبرنگاران عهده دار مقابله با جنگ نرم دشمن در دفاع مقدس بودند

فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: مقابله با جنگ نرم دشمن بر عهده رسانه ها و خبرنگاران حاضر در جبهه ها بود تا با تخصص خود بتوانند واقعیت و چهره درست جهاد را با زیبایی هایش برای مردم آشکار سازند.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۸۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: جنگ هشت ساله و دفاع مقدس ما محلی برای جهاد ملت ایران بود تا قدم‌های استوار خود را برای همه جهانیان اثبات کنند.

وی افزود: این جنگ و این دفاع شاهد جهاد مخلصانه اقشار مختلف جامعه بود و در کارزار مقابله با دشمنان ایران و اسلام هرکسی با هر تخصصی حضور داشت.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقشار حاضر در جنگ اصحاب رسانه و خبرنگاران بودند که بار مهم مقابله نرم با هجوم رسانه‌ای دشمن را بر عهده داشتند.

فرمانده سپاه شهرستان راسک تاکید کرد: در ایام جنگ تحمیلی علاوه بر هجوم گسترده دشمن در مقابله سخت در جبهه‌های حق علیه باطل، ما هجوم همه جانبه رسانه‌های معاند را برای سست کردن اراده ملت قهرمان ایران در پشت جبهه‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: مقابله با این جنگ نرم دشمن بر عهده رسانه‌ها و خبرنگاران حاضر در جبهه‌ها بود تا با تخصص خود بتوانند واقعیت و چهره درست جهاد را با زیبایی هایش برای مردم آشکار سازند.

نخعی در پایان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران، رسالتی مقدس بر دوش خود داشتند و آن رساندن پیام حق جهاد ملت ایران در مقابله با شیاطین عالم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار