فرمانده ناحیه دشتی:

مجموعه سپاه و بسیج خدمتگزار مردم است

سرهنگ زارعی تبار گفت: مجموعه سپاه و بسیج خود را خدمتگزار مردم دانسته و دائما خود را نیازمند مساعدت و همکاری نهاد‌های ارزشی به ویژه نهاد نمازجمعه می‌داند.
کد خبر: ۹۲۶۲۳۹۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
مجموعه سپاه و بسیج خدمتگزار مردم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، به مناسبت اعیاد دهه امامت و ولایت (اعیاد قربان تا غدیر) فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با امام جمعه خورموج دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان در این دیدار صمیمی ضمن تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت گفت: ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در شهرستان ها، چون منتسب به ولایت هستند دارای شان و جایگاه معنوی خاصی می‌باشند.

سرهنگ زارعی تبار اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج خود را خدمتگزار مردم دانسته و دائما خود را نیازمند مساعدت و همکاری نهاد‌های ارزشی بخصوص نهاد نمازجمعه می‌داند.

وی به گزارشی از عملکرد سپاه شهرستان در طول تصدی فرماندهی اشاره و تصریح کرد: با تعامل بسیار خوبی که با مجموعه انتظامی صورت پذیرفته شاهد ارتقای هرچه بیشتر امنیت در سطح شهرستان خواهیم بود.
 
مجموعه سپاه و بسیج خدمتگذار مردم است
زارعی تبار در ادامه به اجرای مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه که از عید قربان تا غدیر انجام می‌شود اشاره نمود و بیان کرد: در این مرحله نیز با مشارکت بسیج سازندگی، فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌ها، و با کمک و همراهی خیرین خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند تحت پوشش، این کمک‌ها به دست افراد نیازمند خواهد رسید.

حجت الاسلام الهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی نیز در این دیدار سخنان پندآموز و نصیحت گونه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان را راهگشای برنامه‌ها دانسته و بر همکاری بیش از پیش مجموعه سپاه و دفتر امام جمعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خورموج ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه و فضیلت‌های این ماه عظیم الشان به سابقه تدین و دینداری و انقلابی مردم شهرستان دشتی اشاره کرد.

وی گفت: دینداری و تدین مردم این خطه قبل از انقلاب نیز بوده و منطقه، به معنویت، فرهنگ، فقه و فقاهت مشهور است.

حجت الاسلام مصلح افزود: نمونه بارز آن بروز و ظهور علمای بزرگی، چون مرحوم حاج میرزا احمد دشتی، سیدعلی نقی حسینی دشتی، حجت الاسلام محمودی و امثالهم مصداق بارزی بر این ادعاست.

نماینده ولی فقیه در دشتی تصریح کرد: حضور پررنگ و باشکوه مردم این شهرستان در تمامی صحنه‌های انقلاب مایه فخر و مباهات است.

امام جمعه خورموج ادامه داد: توقع این است که این شهرستان با این سبقه معنوی و فرهنگی و انقلابی در برنامه‌های فرهنگی و معنوی پیشگام باشد و برنامه‌های اثربخش با همکاری مجموعه سپاه و بسیج برگزار شود.

وی برنامه‌های شاخص فرهنگی شهرستان را بزرگداشت و اجرای مراسم سالروز شهدای ۷ تیر و شهید شهریاری، ۱۶ مهر سالروز شهادت شهید مهدوی و همرزمانش همچنین یادواره‌های شهداء دانست که باید این برنامه‌ها باکیفیت هرچه بهتر اثربخشی مناسب برگزار شود.

امام جمعه خورموج در پایان گفت: توفیق خدمتگذاری به مردم درهرسنگری توفیق بزرگی است که باید قدر آن را دانست.

پایان خبر/
ارسال نظرات