اجرای طرح هر پایگاه مقاومت بسیج یک قربانی در بردسکن

فرمانده سپاه بردسکن گفت: به مناسبت عید سعید قربان طرح هر پایگاه مقاومت بسیج یک قربانی در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۰۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
سرهنگ علیرضا جنیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک عید سعید قربان و ایام دهه ولایت و امامت گفت: به همت خیر حاج حسین عاشوری پدر شهیدان محسن و مجتبی عاشوری که مدیر مجتمع فرهنگی خانه شهید مشهد را نیز برعهده دارد همزمان با روز عید قربان ۵۰۰ کیلو گرم گوشت تازه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر روستای کلاته نو از توابع بخش مرکزی بردسکن توزیع شد.
 
وی از همکاری حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) و پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدی روستای کلاته نو و آقایان علی محمدی، سالارنژاد و سروری در پی گیری این مهم نیز تقدیر کرد.
 
فرمانده سپاه بردسکن همچنین گفت: در اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی برنامه ریزی شده است از عید سعید قربان تا عید غدیر خم ۴ هزار بسته غذای گرم بسته بندی شده با همکاری کمیته امداد و ۵۰۰ سبد غذایی در قالب قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) به ارزش هر سبد غذایی ۲۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند سطح شهر بردسکن توزیع شود.
 
سرهنگ جنیدی افزود: برنامه داریم در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر نیز به همت بسیج اصناف مشهد و بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) استان هزار سبد غذایی نیز توزیع شود و در آستانه بازگشایی مدارس نیز ۴ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع کنیم.
 
به گفته وی در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی قریب به ۷ هزار سبد غذایی در سطح شهر و مراکز بخش‌های انابد و شهرآباد و بخش مرکزی بین اقشار آسیب پذیر و خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها