خبرهای داغ:
مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌شرقی:

دیدار با خانواده شهدا در آغاز هر کاری استمداد از روح شهداست

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان‌شرقی دیدار با خانواده شهدا را در آغاز هر کاری استمداد از روح شهدا و تبرک جستن برای اجرای امور دانست.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۲۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در دیدار با مادر شهید صادق عدالت اکبری از شهدای مدافع تبریز، گفت: با این دیدارها از روحیه مقاومت خانواده شهدا درس می گیریم تا بتوانیم رسالت سنگینی که برعهده داریم به انجام برسانیم.
وی اضافه کرد: خانواده شهدا دین مهمی بر گردن ما دارند چراکه آن ها در مواقع خطر با تقدیم فرزندان و ایثار خود نگذاشتند غبار غم بر چهره ولایت بنشیند و نظام و انقلاب را در همه زمان ها یاری کردند.
حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی در ادامه با اشاره به سخنرانی مادر شهید عدالت اکبری در تشییع فرزندش، بیان کرد: هرگز آن سخنرانی و آن روح مقاومت شما را فراموش نمی کنیم سخنرانی که قاطعیت آن یادآور خطبه حضرت زینب(س) بود.
وی به صبوری پدر شهید اکبری نیز اشاره و اظهار داشت: مرحوم اکبری از فرماندهان پیشکسوت سپاه و بسیج بود و با تقدیم فرزندش به انقلاب و جبهه مقاومت پایبندی خود را به انقلاب به اثبات رساند.
مادر شهید عدالت اکبری نیز در ادامه این دیدار عهده داری کسوت و مسئولیت ها را رسالت خطیری خواند و گفت: مسئولیت ها باید به افراد ارزشی و انقلابی سپرده شود که توجه به آن در سپاه ارزشمند است.
غفوری خاطرنشان کرد: خانواده شهدا تلاش دارند در تداوم راه شهدا و فرزندان خود گوشه ای از امور انقلاب را بگیرند تا در آخرت شرمنده شهدا نباشند.
وی اضافه کرد: خانواده شهدا با جان و دل قبول کردند و فرزندان خود را برای انقلاب تقدیم کردند و این مساله باید به مردم بخصوص به نسل جوان تبیین و مانع شبهه افکنی دشمنان باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها