عفت شریعتی گفت: به همه مدیران ومسئولین پیشنهاد دارم که سخنان دیروز رهبر عزیزمان امام خامنه ای مدظله العالی را چندین بار گوش داده و برای حل مشکلات راهگشایی کنند
کد خبر: ۹۲۶۲۴۲۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
  • به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان:صبح امروز جلسه هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های زرند و کوهبنان با دعوت عفت شریعتی نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان از معاون استاندار، مدیرکل‌های ادارات استان و روسای ادارات شهرستان زرند در فرمانداری این شهر برگزار شد
    در این جلسه، عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: ما ارباب مردم نیستیم، ما رعیت مردمیم. این برخلاف مسیر قرآن و عترت است. پشتیبان مجلس، دولت و قوه قضائیه مردم هستند، انتظار مردم رفع مشکلات جامعه است
    وی با اشاره به گفتان ولایت، سخنان رهبر معظم امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در روز گذشته را سخنان سرنوشت‌ساز برای کشور و جهان دانست و از حاضرین در جلسه خواست که سخنان دیروز رهبر عزیزمان را چندین بار گوش داده و برای حل مشکلات راهگشایی کنند.
    شریعتی ادامه داد: من مشکلات مردم را دقیق می‌دانم، به دلائل متعدد شاید مردم نتوانند مشکلاتشان را به دیگران بگویند، شاید زمینه دسترسی به مدیران را ندارند و یا شاید تامل می‌کنند که اگر نقد داشته باشند جایگاه کاریشان دچار مشکل می‌شود.
    عفت شریعتی با اشاره به این که دو ماه و چند روز از کار مجلس می‌گذرد گفت: هزاران نامه از طرف مردم عزیزمان به دست ما رسیده است، مردم نان و خوراک نمی‌خواهند، مردم حل مشکلات جامعه را می‌خواهند.
    وی ادامه داد: زرند و کوهبنان گریبانگیر مشکلات زیادی است، مشکلات کشاورزی، زیست محیطی، آلایندگی هوا و مشکل آب که مهمترین مشکل شهرستان زرند است. دربعضی از روستا‌ها مردم عزیزمان می‌گویند حتی آب برای وضو هم ندارند. وی افزود نباید بی آبی و آلودگی هوا ارمغان شهر صنعتی در زرند و کوهبنان باشد.
    نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت:: درخواست مردم منطقی بودن تعداد افراد غیر بومی شاغل در کارخانجات زرند است.
    وی ادامه داد: جوانان را دریابیم، جوانان سرمایه‌های عظیم این منطقه هستند. اگر جوان کار نداشته باشد مشکلات زیادی برای شخص و جامعه پیش خواهد آمد. تشویق سرمایه گزاران و اهمیت به صنایع دستی و حل مشکلات صنعت و معادن باید مهمترین دغدغه همه ما باشد.
    در ادامه این جلسه مشکلات شهرستان‌های زرند و کوهبنان مطرح و مدیرکل‌ها و روسای ادارات به هم اندیشی پرداختند.
    خبرنگار:امید ضیاء الدینی
ارسال نظرات