خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان خانه ملت در سه ماه فعالیت این نهاد ۱۴ طرح اقتصادی مبتنی بر مطالبات مردم ارایه کرده اند.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۸۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح الله متفکرآزاد در جمع اعضای شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان شرقی افزود: طرح هایی مانند مدیریت تعارض منافع، شفافیت آرای نمایندگان، سوت زنی مقابله با فساد و اعمال مالیات بر خانه‌های خالی از جمله طرحهایی هستند که مبتنی بر نظارت تقنینی انقلابی در مجلس در حال بررسی هستند.

وی با اشاره به دعوت از وزرای اقتصادی دولت در اولین روزهای آغاز به کار مجلس اظهار کرد: مبنای حرکت مجلس کارایی و کارآمدی است.

متفکرآزاد اضافه کرد: جمعیت پیشرفت و عدالت همچون ایام انتخابات می تواند در تامین محتوی و غنا بخشیدن به طرح های نمایندگان به مجلس کمک کند.

وی با اشاره به لزوم ارتباط مستمر با مراکز علمی و فکری جامعه بیان کرد: در راستای تسریع در حل مشکلات حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو هفته آینده مجمع نمایندگان تبریز برای اولین بار تشکیل خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم هم در مجمع نمایندگان استان و هم مجمع نمایندگان تبریز بر مبنای اولویت‌ها و نیازهای اساسی مردم منطقه حرکت کنیم.

ارسال نظرات