خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: تلاش کنیم جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عظمت دیده شود.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۹۸
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شهسواری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استان قزوین که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین قابل خدمات بسیار ارزنده‌ای در دوران مسئولیت خود داشتند و همواره با نشاط جوانانه برنامه‌ها را پیش می‌بردند و برای ایشان آرزوی طول عمر با عزت می‌کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه همه تلاش کنیم تا جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عظمت دیده شود و برنامه‌ها با قدرت پیش برود، تصریح کرد: با عظمت دیده شدن ایام‌الله سفارش خدای متعال است و کمک کنیم تا ایام‌الله‌های سال به بهترین شکل در جامعه نشان داده شود.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: لازم است پس از اجرای هر برنامه‌ای کم و کیف آن با جدیت مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد تا نقاط قوت و ضعف آن مشخص شود و بتوانیم نقاط قوت را تقویت کرده و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تعامل با سایر استانها را برای انتقال تجربیات ضروری دانست و بیان کرد: تلاش کنیم با تعامل دو سویه با سایر استانها، تجربیات و طرح‌های موفق را به کشور منتقل کرده و از طرح‌ها و ایده‌های موفقِ استانهای دیگر استفاده کنیم تا شاهد موفقیت بیشتر در این عرصه باشیم.

 

وی ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های بزرگی چون عاشورا، 22 بهمن، روز قدس، عید قربان، عید غدیر، سرمایه‌هایی مانند نمازهای جماعت و جمعه داریم که به صورت مداوم در حال برگزاری است و می‌توانیم بیش از پیش برای پشتوانه‌سازی راه پیمایی‌ها از آن استفاده کنیم و به این برنامه‌ها شکوه و عظمت بیشتری بدهیم.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها