خبرهای داغ:
مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نهادی برخاسته از مردمی است که پرچم نظام، انقلاب اسلامی و ارزشها را به دست گرفته است.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۴۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی به مناسبت 12 مرداد، چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب شهید آیت الله دکتر بهشتی، آیت الله مهدوی کنی، آیت الله حقانی و دیگران در آن برهه، برای دفاع از حق و حقیقت و اسلام ناب دفتری تشکیل دادند که بعدها به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تغییر نام داد؛  لذا در پیشینه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نام بزرگانی را داریم که این میراث از آنها به نسل جدید رسیده که باید این امانت را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نهادی برخاسته از مردمی است که پرچم نظام، انقلاب و ارزشها را به دست گرفته اند، افزود: در مدت عمر بیش از 40 ساله انقلاب، فراز و نشیب هایی داشته، دشمنی هایی با نظام اسلامی شده و مبارزه با ظلم و استکبار ادامه داشته است و البته در مقابل دشمنان نظام و انقلاب بیکار نبوده اند و ضرورت داشته در مقابل توطئه های دشمنان به صورت آفندی و پدافندی کارهایی انجام شود.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی ادامه داد: طبیعی است نیروهای دغدغه مند باید با هم هماهنگ می شدند که این وظیفه بر عهده ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گذاشته شده است که دستگاههای عضو این شورا نیز با هدف جهت دهی و سیاستگذاری عضو هستند.

 نوفرستی با بیان اینکه ما ملتی هستیم که افق و اهداف داریم و برای رسیدن به این افق، مسیر پشت سر را نگاه می کنیم و امیدوارانه به جلو می رویم، گفت: این علم بر دوش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گذاشته شده است و ما با خیل عظیم جوان در این عرصه روبرو هستیم، جوانانی که به صورت خودجوش می آیند و نمونه این عملکرد در راهپیمایی ها و مناسبت های عظیم ملی و مذهبی می بینیم که همه  در کنار هم شعار استکبار ستیزی سر می دهند.

 وی با اشاره به اینکه الحمدالله توفیقاتی که شاهد هستیم ملت خواستند، اظهار داشت: ملت ایران خواست و به خواسته خودش دست یافت و الان چشم بسیاری از ملت های در بند به انقلاب اسلامی دوخته شده است، چون این انقلاب حسینی است و تثبیت آن با خون شهداست و بدون هیچگونه شک و شبهه ای این انقلاب راه خودش را می رود گرچه کسانی هم به هر دلیل از این قطار شاید پیاده شوند ولی انقلاب اسلامی با صلابت به راه خودش ادامه می دهد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: 22 بهمن و ایام الله دهه فجر نه تنها برای نسل جوان بلکه پیشکسوتان شور آفرین است و همه منتظر این ایام هستند و سبک ها، تئاتر ها، شعار ها و شعورها ، حضور در کنار هم برای همه خاطره انگیز است.

 وی گفت : انقلاب اسلامی با بیرق امام حسین(ع) عجین است، بزرگترین اشتباه دشمنان درگیری با پرچم امام حسین(ع) بود؛ مردم و مسلمانان نسبت به ارزشهای دینی خود حساس اند و بر نظام و انقلاب خویش پایبند هستند و البته در دنیا هیچ نظامی نیست که امت آن  هزار و 230  شهید داده باشند.

 نوفرستی افزود: حضور مردم در تمامی صحنه ها شیرین است و از همه شیرین تر زمانی بود که مردم به اسم سید الشهدا (ع)  زیر بیرق امام حسین(ع) جمع شدند و بساط افرادی که دنبال استکبار بودند جمع شد، لذا این بهترین توفیقی بود که نصیب ملت شد و باید سپاسگزار بود.

 وی،  از دست دادن سردار حاج قاسم سلیمانی را یکی از خاطرات تلخ دانست و گفت: هر چند شهیدان را به دست می آوریم نه از دست می دهیم بلکه مصاحبت ما با این عزیزان سلب شده است، اما در صبح جمعه در هنگام دعای ندبه این خبر منتشر شد که در واقع آن دعای ندبه به یک دعای ندبه فراموش نشدنی تبدیل شد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی یکی دیگر از وقایع تلخ را حادثه منا بیان نمود و افزود:  ما در آن هنگام در عربستان بودیم و از خیلی از عزیزان اطلاع نداشتیم و دنبالشان بودیم، من هم در یک بخش از ماموریت به خدمت گرفته شده بودم که باید پاسخگوی خانواده عزیزان می بودم و کار بسیار سختی بود اما فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نظامیان بسیار تاثیرگذار بود و در کاهش آلام دوستان و همکاری بیشتر بسیار موثر بود.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همکاران استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی استان در این زمان بسیار زحمت کشیدند و البته  شورا محوریت کار را بر عهده داشت که با برگزاری  مراسم تجلیل در خور شأن شهدا و مراسمات باشکوهی برای بزرگداشت آنها در سطح استان؛ برگ زرین دیگری بر برگهای زرین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزوده شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها