خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین:

اشتغال زایی جدی ترین و مهمترین خدمت کمیته امداد است

مدیرکل سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین گفت: یکی از جدی ترین و مهمترین سیاست های کمیته امداد و ما نیز علاقه داریم در این امر مددجویان تحت حمایت خود را از خدمات اشتغال زایی بهره مند سازیم.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۶۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  قزوین، محمدعلی محمدی در دیدار با مدیل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام (ره) خدمات مختلفی دارد که هر کدام دارای اهمیت است و ما به واسطه تحت حمایت قرار دادن خانواده زندانیان در انجمن حمایت از زندانیان، از اهمیت و برجستگی این تلاش اطلاع کامل داریم.

وی ادامه داد: خانواده مددجو نیازهای مختلفی دارد که رسیدگی به این نیازها دارای ظرافت و پیچیدگی های خاص خودش است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین گفت: یکی از جدی ترین و مهمترین سیاست های کمیته امداد و ما نیز علاقه داریم در این امر مددجویان تحت حمایت خود را از خدمات اشتغال زایی بهره مند سازیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت هایی برای اشتغال زندانیان ایجاد شده است تا در محیط زندان و خارج از زندان به فعالیت بپردازند.

در ادامه مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین گفت: در بحث اشتغال مددجویان تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان، بنیاد تعاون استان در حال فعالیت است و اقدامات مختلفی داشته است.

مجید زکی زاده تصریح کرد: هم اکنون خدماتی چون بسته بندی قند و شکر، پخت نان، کشاورزی، زنبورداری، گلخانه و گاوداری از جمله اقداماتی است با فعالیت در این بخش ها، ضمن ایجاد اشتغال برای زندانیان بستر درآمدزایی را برای آنها فراهم کرده ایم.

وی ادامه داد: البته درآمد زندانیان از این فعالیت ها بدون هیچگونه دخل و تصرفی به حساب بانکی آنها واریز می شود تا خانواده زندانی برای امرار معاش استفاده کند.

وی یادآورشد: بیش از هزار و ۳۰۰ خانواده زندانی تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان استان قزوین هستند که از این تعداد ۴۸۴ خانوار از کمیته امداد امام (ره) خدمات دریافت می کنند.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها