جانشین فرمانده سپاه ساری:

کمک مومنانه به ۲ هزار ۸۰۰ خانواده نیازمند در دهه امامت و ولایت

جانشین فرمانده سپاه ساری به شناسایی  ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار نیازمند اشاره کرد و یادآور شد:‌در مرحله اول نهضت کمک مومنانه در بازه زمانی دهه امامت و ولایت، بسته‌های معیشتی و بسته‌های حمایتی بین خانوار‌ها توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۶۲۵۹۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ روح الله صادقی جانشین فرمانده سپاه ساری پیش از ظهر امروز  در نشست خبری با موضوع نهضت کمک‌های مومنانه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، از تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) با محوریت امام جمعه شهرستان خبر داد و گفت:‌این قرارگاه در سطح سپاه ناحیه هم ایجاد و مشغول فعالیت می‌باشد.

صادقی با اشاره به گام دوم نهضت کمک مومنانه که در سه بازه زمانی برگزار می‌شود، افزود:‌یک روز قبل از عید قربان اولین مرحله از این نهضت کمک مومنانه در ساری برگزار شد و طبق برنامه ریزی‌ها  قرار است در دهه ولایت و امامت بیش از ۱۵ هزار سبد کالا را بین جامعه هدف توزیع کنیم.

به گفته جانشین فرمانده سپاه ساری در روز عرفه، ۲ هزار ۴۴۵  بسته معیشتی، ۱۸۱ کارت هدیه،۶۴۰ پرس غذای گرم،۲۲۰ پک لوازم التحریر، ۶۵ جفت کفش،۱۰ کالای جهیزیه عروس و همچنین بیش از ۹۰۰ میلیون ریال کمک نقدی برای پرداخت اقساط و قبوض،   به نیازمندان و جامعه هدف اهدا شد.

صادقی در ادامه به شناسایی  ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار نیازمند اشاره کرد و یادآور شد:‌در مرحله اول نهضت کمک مومنانه در بازه زمانی دهه امامت و ولایت، بسته‌های معیشتی و بسته‌های حمایتی بین خانوار‌ها توزیع شده است.


جانشین فرمانده سپاه ساری از توزیع بیش از ۵۵ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه که در اردیبهشت ماه برگزار شده بود، هم خبر داد و خاطرنشان کرد:‌علاوه بر تامین بسته‌های معیشتی، گروه‌های جهادی به تهیه و توزیع ماسک و محلول‌های ضدعفونی بین مردم پرداختند.

صادقی در پایان با بیان اینکه از مسئولان و خیرین انتظار داریم که در این مرحله هم پای کار بیایند، یادآور شد: مرحله دوم کمک نهضت مومنانه که در دهه اول محرم برگزار می‌شود، به دلیل بازگشایی مدارس، بسته‌های لوازم التحریر، البسه و کیف هم به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

به گزارش بسیج،  مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان ساری به شماره  کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۱۱۷۲۴ آماده دریافت نقدی می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها