کشف34 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در " ساوه"

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف 34 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) قاچاق به ارزش تقریبي 2 میلیارد و 40 میلیون ریال از یک شرکت صنعتی در شهرستان "ساوه" خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۲۶۵۱
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ "علي اكبر عيسي آبادي" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده غيرمجاز از دستگاه های ماینر (تولید ارز دیجیتال) در یکی از شرکت های صنعتی شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع و کسب اطلاعات لازم، طی هماهنگی با دستگاه قضائی محل موردنظر را مورد بازرسی قرار دادند که در نهایت موفق به کشف34 دستگاه ماينر خارجی قاچاق که در يکی از سوله های این شرکت صنعتی، برای استخراج ارز ديجيتال تعبیه شده بود، شدند.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی دستگاه های قاچاق کشف شده از سوی كارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود 2 میلیارد و 40 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم که با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی اقدام به این فعالیت غیرقانونی کرده بود برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه هدفمند با قاچاق انواع کالا و ارز، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این قبیل جرایم در سطح جامعه، از طریق تماس با سامانه تلفنی 110 موضوع را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای برخورد بهنگام، با سودجویان عرصه اقتصادی کشور به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات