عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

کوتاهی مسئولان در انجام وظایف ضرر به بیت المال است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: کوتاهی مسئولان در انجام وظایف و ضرر به بیت‌المال و جامعه نوعی منکر است.
کد خبر: ۹۲۶۲۶۶۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مراغه اظهار داشت: متاسفانه گاهی جای معروف و منکر را اشتباهی می گیریم و باید دستگاه های متولی امور فرهنگی مواظب باشند منکر جای معروف را در جامعه نگیرد.
وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر منحصر به دروغ و بدحجابی و غیره نیست و باید در تمامی حوزه ها و زمان ها به فرایض آن عمل کنیم.
حجت الاسلام پورمحمدی به مراسم ماه محرم اشاره کرد و گفت: توجیه روسای هیات های مذهبی و توجه به پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و موارد ارایه شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در این ماه مورد تاکید است.
وی افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه های متولی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ستاد مقابله با کرونا بتوانیم به سلامت در ماه محرم از بیماری کرونا عبور کنیم.
حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر در ادارات گفت: قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) برای اقامه و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است و باید به فرهنگ عاشورا و فرهنگ سازی در خصوص این موضوع توجه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار